Thursday, May 17, 2012

Anak Teruna Saya Nan Sorang :)

Halus je Naufal :) kan? Sayang anak mama... 

Tajuk kat atas tu memang saya cuma ada sorang anak teruna.. dan sorang anak dara...Orang kata... betapa bertuahnya saya sebab dah punya sepasang...Orang kata ye.. bukan saya kata...pada saya.. saya beryukur dengan anugerah Allah ini...Bersyukur kerana tuhan memberi saya peluang punya kedua anugerah ini...Tak kira dia lelaki atau perempuan.. Tapi bila dah ada sepasang ni...Rasa macam satu bonus untuk saya....Sebab pada saya.. bukan jantina anak-anak yang diutamakan..Tapi kualiti kita membimbingnya...Ok..berbalik citer anak teruna saya.. ada yang menegur...Lama tak tengok Aqil Naufal di lamam blog saya...Sebab paling utama adalah.. saya tak punya banyak simpanan gambar Aqil Naufal...Kerana... anak teruna saya ni sangatlah susah untuk bergambar...Sebab bila kita halakan kamera atau hp... semua gambar bergegar dan goyang...Sebab anak teruna saya memang tak diam walau sesaat...



Bila kita punya anak lelaki dan perempuan... kita rasa.. anak perempuan kita amatlah aktif dan nakal..Tapi rupanya senakal-nakal anak perempuan.. tak boleh lawan nakal anak lelaki..Nakalnye memang lain macam... huhuuhu.. sapa ada anak lelaki je yang tahu... :) Kalau ada yang perasan Aqil Naufal tak sama dengan Aqilah Najla masa kecil...Aqilah Najla berisi dan montel.. tapi Aqil Naufal tak.. mak saya kata.. mungkin disebabkan Aqil Naufal terlalu Aktif.. padahal makan minum susu... lebih dari kakak Aqilah... apapun... yang penting anak-anak semua sihat.. itu je yang mama doakan untuk buah hati mama berdua nih...

3 comments:

~ yus ~ said...

betul kak puteri. Saya ada anak lelaki 3 memang tahu sangat mcm mana aktifnya anak lelaki ni, yg perempuan pun dah sama aktif bila campur 3 lelaki tu...huhu.

Muka Aqil makin iras dengan Aqilah...:)

ibuafiqahhuzaifah said...

salam,

anak irni pun sepasang cam akak..memang anak lelaki lebih lasak dari pempuan..
fengsan rasanya!hehe

Irfa said...

dulu masa anak saya sepasang,saya rasa dah cukupla sepasang..bila dah besar saya teringin nak anak lagi.alhamdulillah..bila saya nak,Allah terus bagi.syukur sgt2 dgn
2 pompuan dan 1 lelaki..kalau tanya skrg..rasanya cukupla dulu.tapi esok lusa saya tak tahula :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...