Wednesday, August 01, 2012

Drypers RM29.90 Satu hari @ Tesco :)


Semalamkan saya post entry pasal pampers murah tuh...
Dan semalam jugak saya dah selamat beli 2 pek...
Harga memang RM29.90... saya ingat sbb saya pegi malam... stok dah sold...
Yerla barang murahkan... alih2... berlambak-lambak....
Korang boronglah berapa korang nak borong semalam..
tak de sapa nak heran...
Tapi saya just beli 2 pek ni jek... cukuplah...
Jangan tamak... hiks....

4 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

sellau kalo wat murah2 camne mesti cepat je licin, balqis dah tak pakai diaper so dah jimat duit, kalo tak dulu pun dok kalut cari kat mana juai murah

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alamak satu hari jer ker offer nieh?

no need to reveal said...

bgtau jugak kat hubby pasal drypers dia kata banyak dah beli..tak yahla beli lagi huhuhu..so tak dapatla beli drypers..ammar pun pakai drypers

yantz-yeem said...

x sempat nak ke tesco..pd hal dah lalu dah depan tesco..tpi sbb nak kejar buka poserkan huhuhu..