Wednesday, November 14, 2012

Mainan Murah :)

Dari semak kat rumah... baik saya letgo.... Anak saya jenis tak leka dengan sesuatu barang... lebih2 Aqilah... si adik... kalu beli mainan nak jugakla leka main sampai seminggu dua.. si kakak langsung... ko beli lah barang paling mahal pun.. paling lama pun 2 hari jek dia main.. pastu dia tak pandang dah.. macam set meja solek ni... malam tu je dia sakan main sampai berebut ngan adik.. esoknya dia buat tak tahu jek... betapa sakitnya hati dan perasaan saya...huhuhuh... yerla beli bukan seploh atau doploh henggit.. nak dekat ratus gak harga... anak korang camner..??? leka tak main klu beli mainan..??? 

 So dengan rasminya saya dah fikir masak2 memang saya nak letgo jeklah barang ni... habis citer... huhuhu..


Status saya kat fb :-

Saya rasa... macam nak jual barang mainan Aqilah... 
sebab anak saya beli mainan tak sampai 2 hari.. dia dah tolak tepi.... 
terbaru set meja solek ni... saya nak jual dengan harga RM50 include postage :) 
harga boleh kautim... sapa nak beli...???

p/s : Sesapa nak beli leh sms saya 012-2701522 atau pm kat fb puteri satu. TQ



9 comments:

Irfa said...

samalah ngan anak2 saya kak.kalau sy mmg x layan la bab menan ni tp ayahnya selalu jugak beli.
beli mahal2 tp mainnya kejap je lepas tu campak tah kemana

nome said...

salam, dah ada orang beli lom? ekeke...cam berminat...nome :)

Puteri Satu said...

irfa - itula pasal.. malas nak layan kan...

Puteri Satu said...

nome - so far belum ada yang betul2 confirm.. klu nak info akak terus k...

Jiey^Mien said...

Kak, nakkk!!

Jiey^Mien said...

email kak, freaky_gurlz@yahoo.com

Oyis said...

cantik meja solek tu. kalo saya kat msia, rasanya mau aje beli.

Waney Zainuddin said...

Klu sy ada anak pompuan, mesti dah beli.. Hehe
Taknak singgah Blog Waney ke? :D

nome said...

kak, sorry sangat....big boss tak setuju belikan utk aleesya sebab aleesya pun guna ala kadar jer...membazir katanya....sorry yer sis :)