Saturday, November 17, 2012

Popia Sardin


Saya selalu jengok blog Ana Suzana sebab kat blog dia punya pelbagai resipi yang mudah dan ringkas... so sangat sesuai lah dengan jiwa saya yang suka masak resipi simple dan ringkas dan paling penting cepat... kadang2 memang terkagumlah dengan dia yg punya anak 3 orang.. tapi masih sempat menyiapkan pelbagai menu untuk keluarga... saya selalu tengok dia kerap buat popia sardin... dari sehari ke sehari nak try... hari ni kebetulan barang semua dah ada dalam icebox saya pun mem`popia'kan diri lah pepetang hari... Dengan harapan suami balik kerja... sudah tersedia hidangan minum petang... tak perlu lah tercangak2 dok mikir nak g beli goreng pisang utk minum ptang kan... buatnya memang mudah dan ringkas.. anak-anak saya pun suka... so kalau korang nak resipi silalah terjah blog Ana Suzana kat tepi sebelah kiri blog dia tu tersenarai semua resipi... sya dah pernah try nasi tomato dia.. memang the best... so korang lehlah try... 

Note : Hajat hati nak try buat tiramitsu.. (hahah beranganlah ko..ntah jadi ke tak...kan...)


3 comments:

syariza09 said...

resipi simple ni mmg tertarik kita nk buat, tambah2 pula kalo famili suka lagi la kita sronok nk buat lagi dan lagi :)

Yaya said...

popia sardin ni mkn time musim ujan sgtla sedap kak...

azhariahzuber said...

nak try jugak ar