Thursday, November 22, 2012

Tamat Sudah 5 Tahun


Alhamdulillah... tamat sudah Aqilah Najla bersekolah di Pasti 5 Tahun.. insyaallah tahun depan 2013 mama masih hantar ke Pasti jugak... Pasti 6 Tahun... sebelum tahun 2014 memasuki alam persekolah Tahun 1... syukur jugak kerana Aqilah ok ok saje bersekolah kat Pasti.... dan saya rasa sangat berpuashati... syukur alhamdulillah jugak pelajaran Aqilah makin meningkat... result exam dia bertambah baik dari awal tahun hari tu...

Baru2 ni dah bawak balik trophy konvo 5 tahun (5 Tahun memang tak de konvo.. 6 tahun sahaja ada konvo dekat Pasti Aqilah) sooo.. bawak balik trophy dengan cenderahati (Bekas pencil). Suka sangat dia dapat trophy... apapun... so sweet lah kakak Aqilah.... belajar lebih rajin lagi ye nak.. mama doakan anak mama ni membesar dengan sihat dan bijak.. dan lebih cintakan ilmu dan persekolahan... lembut hati dan terang hati....insyaallah....



3 comments:

Zura Zue said...

dh besar anak dara akak...:D

Aisy Nasiha said...

Gembiranya dia dpt trophy tu.. Bila anak blaja n sihat, mak yg lega .. Ok, tahniah utk mama dan aqilah.. Rajin2 tahun depan ye..

Irfa said...

mcm baru smlm tgk gambar akak peknenkan dia ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...