Monday, March 18, 2013

Pure Marine Collagen


Serius.. saya memang dah lama cari-cari kolagen yang asli.. tak ada campuran apa-apa...
Kalau boleh biar dari dalaman... bukan tetiba terus kulit ko nampak gebu...
Eh-eh.. nanti terkejut pulak tengok tetiba jadi gebu...hahahhaa....
Dari sehari ke sehari tengok member2 post kat fb pasal kolagen ni...
Dah hari-hari tengok teringin nak try...
Tapi tak terbeli-beli...
Hari ni turun bawah ada jualan dekat Anjung bawah..
Hairan betullah kat Anjung bawah tu hari-hari ada jualan.. buat perabih duit betuller...hoohoho...
Oh sorry dah larik tajuk...
Kebetulan adalah adik ni jual dah siap masak...tinggal ngap sajork...
Satu bekas tu RM2.50... so saya belilah satu bekas...
Nak try... makan 2-3 kali sehari.. pagi tengahari and malam..
So kita tengok apa hasilnyer... jeng-jeng-jeng....
Kalau ada hasilnya.. dah pasti saya akan beli lagi..dan lagi...

Note : Balik kerja... selalu tak larat nak masak.. asyik penaattt jekkk... hairan bin ajaib betulla.... emmm.. dah tua saya kot kan...sob..sob sob..

3 comments:

Irfa said...

kak ..kalau menjadi share tau
saya pun teruja sbb ramai kata bagus
nak cuba sendiri takut pulak.hihi

Orked said...

Saya da try makan kak, mula2 memang teruja sangat, telan je..lastnya skang, rase tak lalu nak mkn kak..sebab baunya mcm kuat je dah..

saya rase kalu yg mentah lalu lg la makan, buat kerabu bes...

skg cuma tampal kt muka je

Bunda Awwa said...

Mama AN, sy dah lama amalkan, sy beli yg mentah & buat sendiri. MMg dah jadi makanan harian masyarakat sabah ni sedap buat ulam (kerabu) jg.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...