Friday, July 05, 2013

Kenduri Kahwin di Kampung Halaman

ENTRY PENDING 

Lamalah sangat dah entry ni terpendam..dan terpendam...
Saya sangat tak de mood nak update blog lately ni...
Saya memang menulis ikut mood... bukan sebab lain..
Tapi saya update jugak sebab saya kesian kat blog saya yang lama tak berupdate....
Actually ni bulan lepas punya citer.. sepupu saya kawin sebelah rumah kat kg...
Kami berkongsi halaman rumah... so khemah memang depan rumah saya...
Pelamin juga bawah porch umah saya....
Alhamdulillah kenduri berjalan lancar....

Anak-anak saya nak bersanding... Hahaha.. tak tahu kenapa gambar adik jadi gitu... cam terkejut jek... 

Kami... nak jugak...hahahhaa

Nilah pasangan pengantinnya (tapi gambar ni masa kenduri pihak perempuan...)

Anak-anak saya sebelum bertolak balik kg...
Ya Allah dalam kereta saya rasa nak pitam... 
Selalu budak2 ni tidur.. alih2 ntah kenapa hari tu diorang tak nak tido..
Masyaallah... tak tahu nak ceritalah camana dalam kereta...
Memang menakal... rasa serik nak bawak budak2 ni balik kg...
Maybe diorang besar sikit akan ok kot... (Doa tiap saat....)
Yang si adik tu memang akan ikut apa si kakak buat...
So... confirm akan berebut....
Allahuakbar.. 
Dalam keta sorang nak ni sorang pun nak ni gak...
Eeemmm... mama pun nak pitam..
Hahahahhaa...

No comments: