Thursday, August 22, 2013

Alahai Dapur...


Actually kejadian ni dah lama.. sebelum balik raya ri tu...
Saya balik kerja awal hari tu.. Elok je keta masuk porch...
Aqilah dah bukak pintu mcm sambut sayalah balik kerja kan...
Saya masuk adik tengah tido... Tak perla... pastu Aqilah mcm berkejar2 ke dapur..
Ingat dia nak buat apa... saya follow dia.. tengok kat dapur...
Dah jadi cam gini...


Mak datuk.. rasa nak pitam doploh kali jap...
Atok diorang dok tunggu adik tido... kat depan tv...
Ingat dia buat apa kat dapur.. sebab dia ada mintak tepung...
Nak bancuh cam orang buat kuih tu... Atok diorang ni memang selalu 
layan diorang main tepung.. buat mcm plastesin tu.. letak kaler sikit2... 
tapi tak sangka la dia main kat dapur jadi rupa gitu gaya...
Ingat dia dok main tepung tu jek... aduhai anak...
Dia tahu saya marah dia.. terus dia kata. kita minta maaf mama.. nanti kita kemas...
Saya tak haraplah kan... hahahha... last2 saya kata.. kalu aqilah tak nak mama marah..
Aqilah ambik susu.. g tengok tv kat depan... terus dengar kata.. sebab takut kena marah...
Gigihla saya kemas... dan mop lantai bagai.. (Nasib time tu dah cuti tak pose.. hahahah)


Dah kemas dapur.. lega.. dan baru semangat nak masak kan...

6 comments:

lady scooter said...

ha3.... gitu la bile anak dara dah buat keje ekk??

Puteri Satu said...

itula pasal dik... memacam ragam dan cara...

Aty_Fared said...

hehehehe..ngan anak dare cegitu lah...kite ni kene bertabah yer.. :)

Fizah said...

lega nengok dapur kemas kann..dapur sy ni tgh berantakan lagi..adeihh

Mar Mansor said...

lawa dapur dia..

Rizziela said...

nama pun anak dara kan...nak practise la tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...