Friday, June 10, 2016

Header Baru!!




Saje je.. mcm dah boring kan dengan header lama... 
Macam lah tak de keje sangat nak menggodek blog mcm zaman 5-6 thn lepas...
Huhuhu... Zaman 5-6 tahun lepas memang zaman dok ngadap blog jek...
Boleh dikatakan.. hp kat tangan tak lepas... apa saja snap gambar...
Sikit-sikit snap gambar.. yerlah nak citer kat blog kan...
Puting susu anak koyak kena gigit pun nak citer kat blog..
Zaman blog sangat tu zaman tuh.. hehhehe...

Saya godek2 sendiri je header tu... 
Edit kat Photoscape je pun...
Saje nakkan yang simple...
Saya tukar sikit2 layout dan kaler blog nih...
Dulu saya peminat tegar pink... sikit2 pink..sikit2 pink...heheh
Sekarang biar nampak simple jek....
Dan menampakkan blog ni lebih matang...
Yerlah sepadan dengan usia blog ni yg dah pun mencapai usia 11 tahun....
Lama kan.... hehehhehe....

Tapi bila blog ni dah tukar header semua...
Rasa kekok plak nak menulis....
Semangat pun ada... hahaha hari ni jekla kot semangatnye
Esok lusa ke laut... masa tu lah... salahkan masa ocay!!!
Hahahaha...

Tapi itulah.. bila masa berganti nih....
Banyak komitmen yg menunggu... yang orang kata kita perlu dahulukan...
Minat menulis kat blog ni.. masih menebal... tapi kekangan masa tuh....
Saya sekarang bz dengan bisnes.. alah mcmkan bisnes beso benor kan...
Hahaha.. tapi tuhlah... kat ofis ada je masa klu curi2 tuh...
Tapi nak mencuri tu yg tak tercuri... huhuhu....

Menulis ni seronok sebenarnya....
Saya respect pada blogger2 lama zaman2 saya dulu...
Yang orang kata masih aktif menulis blog.. update blog...
Walaupun ramai yg mcm saya... menyepi.. tanpa sebarang post....
Saya ada jugak kadang2 muncul.. kadang2 tak....
Orang kata tak konsisten update.... jap update jap tak...
Untuk nak up entry hari2 tu... malas kot....
Lagipun sekarang ni ramai blogger2 hebat... 
Yang cerita lebih menarik dari cerita picisan saya nih...
Hehehhehee....

Masih ada sorang dua pembaca yg mesej pm kat fb tanya...
Kenapa tak de cerita Aqilah...cerita Naufal lagi...
Rindu kat diorang.... Hehehhe....
Ada jugak rasa nak update pasal diorang...
Tapi anak-anak saya biasa je.... perkembangan diorang sama mcm kanak2 lain jugak...
Tak de lah sangat mengujakan... tapi seronok dan sangat mencabar membesarkan dua orang anak...
Hehheeh dua jek pun.. macam kan 5 anak... hahahahha....


1 comment:

Lyn Hasan said...

hehehe... dua pun anak juga, nanti kita follow cite tuan puteri ni lagi :D