Wednesday, May 24, 2006

Bahagianya..

Semalam aku masak special. Ketam masak lemak cili api.. act Yon tak berapa suka makan ketam ni sebab dia kata itu makanan orang rajin. Tapi pada aku walu susah camana pun nak makan ketam.. sedapnyer tak leh nak kata... favourate aku tuh.. belum habis masak Yon dah sampai umah. Emmm.. rindunyer aku.. hari-hari aku rindukan dia.. balik keje selalu tak sabar nak sampai umah.. bila dah sampai umah.. mesti tak sabar nak tunggu dia balik.. bila dia dah balik.. mesti tak sabar nak peluk.. nak peluk kuat-kuat.. bagi Yon rasa yang aku tak leh berpisah ngan dia lama-lama.. Aku rindu...

Dulu masa belum kawin ramai orang berkata.. yang indah sebelum kawin.. tapi bila dah kawin semua dah tak de.. Tapi pada aku yang dah kawin sebulan lebih ni... aku tak nampak lagi la setakat ni.. alhamdulillah.. wujudnya kasih sayang antara kami.. kasih sayang yang tak berubah.. aku rasa.. itulah bukti yang seseorang menerima kita seadanya diri kita... Dan dalam setiap solat aku... semoga kasih sayang antara aku dan suami berkekalan.. dan tak pernah kurang.. semoga ianya akan bercambah.. dan berakar umbi.. agar ia kukuh takkan goyah... itu doa tulus ikhlasku..

Lepas solat maghrib jemaah... Yon ajak makan sebab 8.30 Condo Hero nak start.. every night tengok citer tu.. dah mcm ketagih dah.. aku dengan dia sama jek... tak leh mis walau satu episod pun citer tu.. kisah cinta yang cukup menyayat hati.. Hero dia hencemnyee... Siri tv tu memang sesuai untuk pasangan yang bercinta... yuuhuu...hubby aku kata... `kita pun tengah bercinta..' seronok tengok tv berdua.. best sangat... bahagia sangat.. terima kasih abang.. kerana menyayangi sayang... sayang bahagia dengan kasih sayang abang.. bahagia sangat... uumuah abang cium dahi.. ala ada plak cium dahi.. kat sini aar... ummuah kat pipi... hahaha... bahagian kan... memang bahagia... itula nikmat perkahwinan...

No comments: