Wednesday, December 06, 2006

Perit...Pedih...Pahit...Gatal...

Hari ni...
Tekak aku...
Perit..pedih...pahit...gatal...semua ada...uwaaa...
Kepala aku jadi berat...agaknye sebab banyak batuk...
Perut aku pun sakit...sebab banyak batuk...
Pendek kata...aku tak sesihat biasa...
Tapi alhamdulillah...aku tak selsema...
Belum selsema lagi ke...aku tak tahu...
Uwaaa...tak larat...tekak aku....
Perit...pedih...pahit..gatal....

8 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

ko jangkit ngan aku gamaknyer dok, aku dah nak ke tahap ok dah ni, tapi still batuk lagi...still badan lemah2 lagi...skrg aku kemaruk nak mkn jer tekak aku nih...

akumasihdisini said...

mmg laa korang berdua kan ker kembar...klau kembar ko tak chat maka tak chat laa ko...!

PuteriSatu said...

rm : agaknye ek...jangkit ngan ko...ko tu memang sentiasa kemaruk makan...

akumasihdisini: muahahah....itu ler pasal....

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

ler..ko nih rajin kene batuk selesema ker..bahaya gak tuh..time2 gini..ko jgn salah mkn ubat udah ler..panadol pun jgn mkn tauuu...minum air msak byk laa

PuteriSatu said...

zu : ntahla....selsema tak..batuk je...petang ni aku nak pi klinik...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

kalau doc bagi pun..kalau leh jgn mkn..ubat2 bkn elok sgt pung..mm..ko kan mkn salindah tuh..x kan ader sakit gakk..

PuteriSatu said...

zu : looor ko...ko ingat aku makan ubat tu aku leh jadi kebal ke...? ape la ko nih...klu nak sakit ko makan la bapak ubat sekali pun...tetap sakit weh....

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

tau x per