Thursday, November 29, 2007

Mama Aqilah...

MAMA AQILAH...NAK PI SESOPING JAP EH...HUHUUU...
PAPA AQILAH TAK TAHU...KLU DIA TAHU..MESTI DIA BISING...
TAPI MAMA AQILAH SELALU KATA...NAK BELI BAJU AQILAH..SEBAB..
BAJU AQILAH BANYAK DAH TAK MUAT....HUHUUUU..BOHONG SUNAT...TAPI..
BETUL TAU...SAMBIL SESOPING BARANG MAMA AQILAH...WAJIB BELIKAN...
UNTUK AQILAH YANG MANJA IIITTTEEEW...

8 comments:

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

wahhh...nk pi shopping aper tewww...

Lily Safiyya said...

mama aqilah...

baju2 aqilah yg cantik2 tak muat tu mama aqilah tak buat garage sale ke?l...atau sedekah kt sesapa..? baju budak2 ni pakai kejap je dah tak muat kannn..

PuteriSatu said...

zu - baju aqilah dah banyak tak muat dah...aku nak tambah sesikit la...baju tido dia banyak tak muat...tadi dapatla rembat 2 pasang jenama pegion ngan disney..

mama lily - memang tul...ada satu baju aqilah sekali pun tak pakai...huhuhuu dah tak muat dah...tak berkesempatan nak pakai...huhuuu...ingat nak sedekah jekla nanti....

~ yus ~ said...

simpan jer dulu kak puteri, mungkin boleh di turunkan untuk adik2 dia nanti. Baru anak seorang tak terasa, kang kalau dah masuk 3, semua nak baju baru tiap2 bulan, sakit...tapi kalau ada baju lelama yg boleh di recycle tu, ada gak gunanya..:D

PuteriSatu said...

yus - aĆ” kan..tul gak tuh...bilakah Aqilah nak beradik tu yer...? huhuuhuuu....

yun said...

abestu papa aqilah tak perasan ke pd baju2 baru mama nye dlm lemari?
time tu br kantoi ye hehehe

zino said...

aqilah jadi alasan ya hehe

PuteriSatu said...

yun - huhuhuuu...jenis asben akak..klu dah beli dia mang tak kata ape...muahahaha..

zino - tuhla pasal..tapi alasan pun...aku wajib rembat sepasang dua untuk anak aku tau...wajib! wekekke..