Monday, November 19, 2007

Thanks Yatie...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

thanks yatie...susah jekla ko kirimkan barang dari dubai untuk aku dua beradik...memang cantik sangat tudung tuh...aku memang la terkilan tak dapat jumpa ko...aku harap...len kali kita leh jumpa k...take care..maybe ko dah kat Dubai sekarang...so take care....

2 comments:

Yatie said...

alamak, terharunya ada entry khas utk aku .. takpe, itu ajelah yg mampu aku antar guna pos pun .. kalau dpt jumpa lagi byk sebenonya aku nak bagi .. ada few foods yg mmg aku dah sediakan utk bagi kat ko sekeluarga.. tapi sbb tak dapat nak jumpa, takde rezeki ko nak rasa .. apa2 pun maaf ye sbb tak dapat nak jumpa ..

PuteriSatu said...

YATIE : kita kan kawan...nak wat camana tak de rezeki kan ...tak per la....insyaallah lain kali ko balik sini..kita usahala agar dapat jumpa...ok...