Wednesday, December 12, 2007

First Teeth Aqilah....

Atas permintaan ramai...hahaha..ramai tu konon...salah seorangnya anak jepun cun tuh...tak sabar sangat nak tengok gigi Aqilah...huhuuuu...Auntie Watashi (auntie ke akak eh...? auntie la...klu kakak...nanti dia rasa diri dia muda sangat...muahahha) auntie..nila first teeth Aqilah....!!!....cute tak...????

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Punyala susah mama Aqilah nak snap gambar gigi dia ni...gigi mahal ni!....rasanya banyak kali snap..seme tak jadi...yang ok sikit..ni jekla kot...

22 comments:

Shumierain said...

bravooooo...

nnt kalu makin byk gigi makin sweet la aqilah senyum...

Lily Safiyya said...

Alahaiii cutenya aqilah dgn gigi susunya tu...tk lama lg boleh la makan epal merah kannn...:-)

PuteriSatu said...

shumierain - tuhla..batu sebatang..sian dia...dok main je ngan gigi tuh...jari dok kat gigi je...heran kot..ada benda keras dalam mulut dia..

lyly - tak lama nanti lily plak tumbuh gigi....

mimie said...

amboi menantu aunty sorang neh dah ade gg la . ingatkan dah panjang ghupanye baru cenonet jer . lepas ni memacam la bleh makan , gg dah ada . makin sweet le qilah anti .

Mummy Rizq said...

nanti gigit mama kuat kuat ok!!

ummi yang montel.... said...

alahai tomeinye gigi seputung.. hehehe

PuteriSatu said...

miemie- mestila sweet bakal menantu auntie mimie kan....

mar - woit...gigit aku???? menda aarr ko nih....

UYM - itula..sepuntung je...hehehhe....1st tteeth...

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

anak jepun..
**watashi garu kepala

ahahaha...oooooooooooo..(watashi malu)

ekeekekek...apapun..
"YAY!!!"

tp kan kak..tak clear arr...
huhuhuhhu..
comelnya aqilah gelak....gerammm je,,nk cubit pipi dia..

PuteriSatu said...

WATASHI - bis tu...watashi ni bunyi nama jepun...orang pun putih cam jepun...huhuhuuuu....tak clear ke...? itupun punya susah nak snap gambar tu tau...geram ye...tak per...insyaallah ada rezeki kita jumpa ye....akak pun geram nak cubit pipi watashi..huhuhu...

mama ranggie said...

ala..ala...tomeinye die dah ade gigi..

ZH - Ena said...

aqilah demam tak bila tumbuh gigi tu..ala ala dah tumbuh gigi aqilah nie..cium skit mmmuahhh

PuteriSatu said...

MR - tuh aar gigi tumbuh dulu..merangkaknya lum...huhuhu...


ena comey - halakan pipi kat dia....cakap...sayang sikit...mesti dia halakan hidung dia kat pipi kita....hehhehe

Sastri said...

meragam tak dia bila gusinya gatal? kalau adam dulu, adeh... cepat marah...

Mak Su said...

hik hik hik, alallaalala, tomeinyer gigi, nanti simpan tunjukkan kat dia, tentu dia suka

Elhakim said...

aiseh! camner plak boleh tersesat kat cni...

ni sbb terikut maksu yg kat atas tu la ni.!!

hehe... solii aa...

Abang Long said...

Kalau dah banyak gigi, nanti dia suka gigit, macam ayahnya ...hahahaha

zino said...

lepas ni siap le menggigit je keja dia nanti.. hehe

PuteriSatu said...

sastri - adala gak meragamnya...tapi alhamdulillah tak de sampai demam..tapi tangan dok asyik dalam mulut je garu gusi agaknye...

maksu - ya ke...aĆ” kan...nanti tunjuk kat dia kan...kenangan.

elhakim - ikut mak su ye..sila..sila..sila...

abang long - muahahah..aqilah gigit sakit...ayah dia gigit tak sakit....huhuhuuuu...

zino - tak tahu la...agaknyela kot..dah ada gigi sebatang...hahaha..

Dina Najat said...

cantinya blog...

dina.

salam kenal.

umi ameer said...

congratulations to aqilah...
akhirnya tumbuh jugak gigi dia yang pertama...

lepas ni, tak terkira dah gigi.. janji jangan gigit mama okay?

PuteriSatu said...

dina - salam kenal gak untuk dina...


umi amer - thanks..tuhla...orang kata..cepat tumbuh gigi..lambat sikit berjalan..ya ke tak..tak tahu la....apapun aqilah dah ada gigi sebatang ..nampaknya cam nak tumbuh lagi tuh...

s * h * i * m * a * h * z said...

bibir aqilah seksi la.. hehe