Wednesday, January 02, 2008

Majlis Akad Nikah - My Twin

p/s - Abaikan gambar yang tak bermutu tu...tengok pengantin je ye...hehehe sebab
gambar-gambar ini dirakamkan oleh photographer tak profesional...huhuhu..tunggang terbalik...sebahagian dari gambar majlis akad nikah...petang ni insyaallah gambar bertandang akan diupload ye..sebab aku tersangatla bznya sekarang ni..tapi disebabkan kengkawan blog ni dah tak sabar sungguh nak tengok gambar si pengantin baru...so curi2 gak masa...so...enjoy the photo..

Tarikh - 23 Disember 2007 (Ahad)
Masa - 12.00 tengahari

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

6 comments:

nanonano said...

waaa..
akak de kembar eyh??
besnyee :D
cepat2 timamng baby,
:D

PuteriSatu said...

nano - ye...tu ler kembar akak...tuhla pasal...sama-sama kita doakan ye nano semoga pengantin baru cepat timang baby comei cam aqilah ...huhuhu

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

muke pantin cam berdebar2 jek tuh..hhehehehe..

MamaHadzEq said...

Wah..dah tawen arr.....tahniah..tahniah.... kembar seiras ek.... shantek...

viruspadu said...

wah... ada kembar lah...

malu2 jer muka pengantin kan, suke sy tgk

PuteriSatu said...

zu - tuhla pasal

Shiem - tima kasih bagi pihak pengantin...

Virus padu - aĆ” akak kembar...tuhla pasal malu2...