Wednesday, February 27, 2008

Birthday-Nya Mama Aqilah

Act...semalam my birthday...alhamdulillah...tuhan panjangkan umur aku sehingga saat ini..alhamdulillah dengan segala yang nikmat tuhan berikan untuk aku sekeluarga..bersyukur yang tak terhingga...memang aku tak pernah celebrate birthday ni...just wish-wish je...so far Yon tak pernah lagila lupa birthday aku...walupun dia tak bagi hadiah time tu gak...selalu dia bagi jugak..mahal murah..belakang cerita kan...yang penting..ingatan tu! Ikutkan planning aku...26 Februari ni...nak celebrate sekali dengan birthday Yon...akak aku...ngan hubby dia...sebab kitorang semua birthday bulan Februari...tapi disebabkan 26 Februari jatuh hari Selasa...masa pun tak de..sebab masing-masing semua kerja....tengah diskas-diskas ngan RM nak celebrate weekend ni...bukan celebrate grand-grand pun..sekadar makan-makan je....makan lagi...badan ni dahla bagai dipam-pam...aduhai...

Photobucket
Ini cheese kek yang Yon belikan untuk aku semalam...sedap..memang sedap...

Photobucket
Sebelum potong snap gambar dulu....abaikan Aqilah yang tengah tunggu nak ramas kek aku ittteewww.....nampak tak Aqilah...dah pandang kiri kanan sebab tunggu masa je nak rasa ramas cheese kek aku tu...

Photobucket
Dah potong...yeeaahh...Aqilah ngan papa dia nyanyi hepy besday...Aqilah nyanyi bahasa dia....Yon nyanyi bahasa dia...huhuhu...

Photobucket
Aqilah tengah ramas kek...nasib dah potong..itupun dia dah cuit sikit kek aku tuh...dah robek dah...tangan dia memang pantang lepa...walu sesaat...

So...habis citer pasal kek....dan Besday aku semalam....

18 comments:

Ida Naziri said...

happpy besday to uuuuuuuuuu....yummy! nak sket kek

Puteri Satu said...

ida - tima kacey...cepat nganga mulut..akak suap kan....!

Qaseh Bidadari said...

hepi belated besday ye..

MOLY said...

happy belated birthday akak !!! sedapnyaa la pulak tengok kek tuh

:)

Puteri Satu said...

mr - tima kacey

Puteri Satu said...

lily lulu - ya ke cedap...meh sini klu nak..vbanyak lagi kat umah tu...tak luak....

*SiRibenMerah said...

Happy Birthday akak.. semoga panjang umo dan bahagia bersama keluarga terchenta..hikssss~ kek itu sangat sedap...=)

shimahz said...

hepi besday kak
berkerut2 kening aqilah ramas kek aek.. hehehe

Faina Arisya said...

happy belated birthday.. moga murah rezeki dan dipanjangkan umur.. berbahagia di dunia dan diakhirat.. aminnnnnn...

Puteri Satu said...

S.R.M - memang sangat sedap..tima kasih doakan akak yang baik2....sayang SRM..umuah..

Puteri Satu said...

shimah - itu la pasal..sepenuh perasaan tu...

antalya said...

nk join celebrate february's besday gakk ekekeke.
eh akak ingat tak entry besday akak yg thn lepas nye? abg yon wat2
hr tu besday akak ek?

Puteri Satu said...

faina arisya - tima kasih...mendoakan untuk akak sekeluarga...

ANAKIRANA said...

happy belated besday kak!
sedapnya kek tuuuuuu

Puteri Satu said...

kirana - tima kasih..kek tu memang sedap...buat2 plak yon yang beli...lagila sedap....

nanonano said...

alaaa..
terlambat tao.. :(
hepi belated besday akak !
:D

Puteri Satu said...

nano - tima kacey

Jie said...

bepi belated bufday ye..moga ditetapkan iman, sihat tubuh badan, kesenangan harta benda dan kebahagiaan dunia akhirat