Monday, April 07, 2008

Keletahnya Aqilah....

Sekarang...Aqilah dah nak masuk 11 bulan...alhamdulillah...Aqilah membesar dengan bijak dan sihat ye nak...mama tak henti beryukur kerana dikurniakan anak seperti Aqilah...betapa bertuah dah beruntungnya mama...alhamdulillah...dan sekarang keletah Aqilah...begitu menghiburkan..mencuit hati...kadangkala mencabar kesabaran mama...Alhamdulillah walupun kadangkala jadi kurang sabar...tapi Aqilah masih kecil..masih tak tahu buruk dan baik...kita yang mencorakkannya....mama doa siang malam semoga mama dan papa mampu mendidik Aqilah seadanya...insyaallah...

Photobucket

Ni gambar Aqilah hari sabtu...mama ngan Cik ngah Aqilah nak bawak Aqilah pegi jalan-jalan kat Carefour...emm..memang itu la agenda yang ditunggu-tunggu Aqilah...berjalan-jalan..tak kisahla kemana pun..janji berjalan-jalan di tempat ramai orang..ha yang tu dia suka...huhuhu....

6 comments:

Aleeya said...

aqilahhhh very sweet in purple..
so cute !!!

PuteriSatu said...

aleeya ~ ya ke...selain pink kira purple match la ngan aqilah ye...

yun said...

skejap je dia dh beso kan :-)

PuteriSatu said...

YUN ~ itula...jaga anak ni pejam celik..pejam celik je yun..rasa baru lagi yun datang tengok aqilah masa baru lahir dulu kan...dok tido je dalam cot dia kan...sekarang dok dalam cot dia pun dok lompat2 dah...huhuhu..

fealize_eleanoer said...

awwww...

tergoda i...

:)

**tahniah 4 ur anniversary

PuteriSatu said...

f.e ~ tima kacey...