Monday, May 26, 2008

Ke Tamannya Aqilah...

Sabtu ~ 24 Mei 2008

Petang-petang cuti mcam ni klu brjalan-jalan bersiar-siar bawak anak bermain-main..seronok gak kan...so seperti biasa..ditemani Kakak Baby Aqilah..kitorang pegi taman permainan dekat belakang sana nun...besar taman permainannya...Aqilah apa lagi..seronok sangatla dia...terjerit-jerit...terlompat-lompat...walupun tengah selsema n batuk-batuk tuh... bila penat...minum air...

Photobucket

Photobucket

p/s ~ Abaikan rambut Aqilah yang mengerbang itu ye...

22 comments:

nasazfrog... said...

alorr dah pandai nak main kat playground yer.... ermmm pandai ker minum air sendiri tuh kak...

izman said...

main kat playgroud bagus, tp awasilah mereka. malang tak berbau.

makin aktif ye aqilah sekarang, siap jadi model lagi tiap entry.

PuteriSatu said...

nasaz ~ dah pandai daaa...minum air dalam botol susu dia la tu nas....

PuteriSatu said...

iz ~ yup..mang betul... sekelip mata leh jadi memacam...

aktif aar sesangat...

Mummy Rizq said...

ermm.. rizq pun kalo dapat ke taman, bukan main seronok lagi.... tp aqilah tu ngerbang ngerbang pun tetap cun.....

PuteriSatu said...

mar ~ ya ke....itula pasal...
Cun eh..? wekekeke...

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

wahh..pi mkn angin kat taman erkk

PuteriSatu said...

zu ~ jadila...wekekkeke..

ZH - Ena said...

maintain ajer bila amik gambo aqilah nie..jd model blh nie :D

HAPPYIRFA said...

SALAM KAK..
hai tuk aqilah

rose said...

ala..besala rambut gerbang2 tu..dah tak nyedor seronok sgt bermain2 kan..:-)

TauruzMama said...

Ciut nyerrr dier!!!

PuteriSatu said...

ena ~ ya ke...hahaha..act susah nak ambik gambar aqilah sekarang ni..tak diam sesaat..

PuteriSatu said...

irfa ~ hai gak dari Aqilah...

PuteriSatu said...

rose ~ a;ah itu la pasal...

PuteriSatu said...

tauruzmama ~ ya ke...wekekke..

KLMari said...

Sakan kemain Aqilah main kat taman yerrkk...Takper takper...exercise jugak tu...Mama dan Papa pun leh tumpang exercise gak..kejar Aqilah....:)

PuteriSatu said...

KLMARI ~ itula pasal....tapi kat atas rumput Aqilah tak nak jalan...dok memanjat-manjat kita plak...dia nak jalan kat atas simen je...

zino said...

si kecik tu semakin comel dan lincah..

PuteriSatu said...

zino ~ itu la pasal...

yun said...

owhh tmn yg tu..mmg beso..bebaru ni pi area situ.kenduri kawen kwn my fiance hehe

PuteriSatu said...

yun...oh ya ke...