Monday, June 02, 2008

Mencarinya Barang & Roti Omelette

Tarikh ~ 30 Mei 08 (Jumaat)
Masa ~ 6.00 petang
Tempat ~ MaxValue (Jusco),Ampang

Kali ni mama Aqilah nak masak Roti Omelette, resipi dapat kat Akak Hanieliza lagi, memang Akak Hanieliza ni jadi Cikgu Memasak Mama Aqilah betulla...thanks kak. Memula kena cari barang dulu kat pasaraya.

Photobucket

Papa Aqilah dengan Aqilah cari barang untuk buat Roti Omelette. Cari Roti Hotdog tak jumpa...huhuhu...Aqilah plak..dia ingat kereta dia naik tu ada hon cam keta dia kat umah...kelakar je...sampai sakit tangan dia, ketuk2 stereng keta tuh...

Photobucket

Mana yang Roti Hotdog tak jumpa ni...Aqilah kata...Paaa...Paaaa....dia dah nampakla tuh...huhuhuh...semua barang kat MaxValue tu Aqilah kemaskan...pekerja situ pun tak leh nak kata apa dah...

So...malam tu kitorang makan Roti Omelette...Papa Aqilah kasi markah lagi...9.5 markah je...atok Aqilah kata sedap je...inilah rupa roti yang mama Aqilah masak...sedap...rasa cam kebab pun ada...rasa cam roti john pun ada...tapi kira sedapla..nanti leh buat lagi...

Tarraaa...

Photobucket

15 comments:

mama ranggie said...

wah..buat mama lapor lah...

oli_ole said...

akakkkkkkkkkkkkkkkkkkk...
akak tak sms saya punnnnnnnn....

viruspadu said...

nampak pun sgt menyelerakan la lalalala

yun said...

papa aqilah semakin sihat kan hehehe

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

dh gler try resepi la plakkk...syok nih...siap ader markah nih...mamafif nk bg markah leh x

haja said...

wahhh...mama aqilah dh terer masak plak skang...nk resepi la plak...sodap2...

PuteriSatu said...

MR ~ hehehe...ya ke...

PuteriSatu said...

oli ~ wekekeke..klu sms sudi ke datang ke teratak buruk akak...

PuteriSatu said...

V.P ~ memang sedap...isi bakul...sila angkat sendiri ye..

PuteriSatu said...

yun ~ ya betul...sudah macam mama aqilah mengandungkan aqilah 5 bulan..kan..kan..

PuteriSatu said...

zu ~ sila..sila kasi...

PuteriSatu said...

haja ~ tak de la terer...takat masak tuk makan2 lehla...tiru resipi

IdaShah said...

akakkkk makin rajin memasak nih...

rasa lapar lak...

PuteriSatu said...

idashah ~ huhuhu..angin rajin datang....

wan said...

sangat menyelerakan gambarnya...

musti sedap nih