Saturday, September 20, 2008

Bershoping Rayanya Mama Aqilah...

Mlm tadi mama gi shoping baju raya tuk Aqilah...tunggukan gambarnya nanti ye...pagi ni kebizian melanda mama...maklumla...hari ni kan cuti sabtu...papa aqilah keje...Aqilah kul 8 dah bangun...ini pun mama tak tidur dah pun pas sahur tadi...kemas dapur..cuci pinggan buang sisa2 makanan semalam...mama/isteri mesti tahu kan keje tak pernah habis kalau kat rumah...mama sempat baring sekejap lepas subuh tadi sebelum papa aqilah pegi keje...insyaallah jap lagi mama upload apa yang dirembat untuk Aqilah n papa Aqilah...dan kenapa n mengapa ada barang yang tak sempat kitorang beli...

7 comments:

DYLA said...

tak sabar ni nak tgk baju raya aqilah.mesti tantek tantek..

PuteriSatu said...

dyla ~ alahai dyla..baju bebudak memang tantek n cute2 geram je ...

atty's said...

amboi sopink sakan ha..

PuteriSatu said...

ATY ~ TAK DE LA sakan pun...sikit je..

CuTeMiUt78 said...

wah..dah siap shopping2 erk... mirul nya baju dah siap shopping dah..

PuteriSatu said...

CUTE ~ tambah apa yang patut.kan..

yantz-yeem said...

pasnie leh ar jelajah mall wat n3 byk2 part plak ye kak...hahahaha...amboii tiap2 bulan mama qila beli baju tu bukan bju raya ke?tp bulan nie gerenti bju2 aqil bnyk kan?beraya sakan le aqilah eksss...