Saturday, September 20, 2008

Aqilahnya Kenakalan...

Hari ni Aqilah punyalah nakal ya rabbi...bangun-bangun tido pagi tadi...dia dok main ni....



pehtu...boleh tengah mama leka-leka dia masukkan bedak dalam mulut...aduhai...punyalah geram yang teramat...memang menguji kesabaran tul...







U all tengok...ni lah muka budak makan bedak nih...muka budak bersalah kan...

Pastu dia dapat akal ngamuk-ngamuk nak suruh on pc coz dia nak main keyboard..cam mama & mama buat kan...papa selalu layan games...mama selalu layan blog..ha dia wat gitu la...dok tekan-tekan keyboard ni...sambil mulut pot pet peh buat lak cam fikir-fikir...eeeii ngada tul aqilah...



Kul 1 tadi baru nak tido...pehtu ngamuk-ngamukla...nak main benda yang kita tak bagi main...selalu dia ok je main permainan dia ke..main tulis-tulis ke..hari ni tak...maybe angin tak ok kot...bebudakkan..cam tula...

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

dak qilah makan bedak.. ish2.. bahaya tu.. sib baik tak jadi pe2.. klu dak mirul tu plak.. lipstik nak dimakannya..

PuteriSatu said...

cute ~ bebudak ko...klu makan sabun harusla bahayakan..ala makannya takat kat bibir je..tak sempat telan gamaknye...wekekke....

Aleeya said...

wahhh anak dara dah pandai nak melaram dah hehehhe

PuteriSatu said...

leeya ~itula dah pandai da