Friday, September 19, 2008

Ke Pasar Ramadannya....

Hari tu dah tak tahu nak masak ape kan... Kat ofis awal-awal cal papa Aqilah ajak gi Pasar Ramadan dekat Bandar Baru Ampang...papa selalu on aje klu mama ajak...selalu klu dah plan nak ke Pasar Ramadan dalam fikiran ni dah dok membayangkan memacam nak beli...Roti John...Lopez, Tauhu Sumbat (Menu Wajib kan..), Murtabak, ayam panggang..bla..bla..bla...kat skrin komputer ni nampak memacam makanan jek...so sampai umah...selalu mandikan Aqilah dulu sementara papa aqilah sampai...bila papa sampai...terus gi...papa tak sempat salin uniform keje Aqilah dah tarik tangan ajak keluar...


Dalam keta...otw nak ke pasar ramadhan...


Abaikan ketembaman muka mama itu ok...tengok ketembamam Aqilah sajee...


Try snap gambar separuh je nampak muka mama...emm nampak kurus sikitkan...


Sekarang pe'el dia...suka makan jelly....sekelip mata dah habis seketul tuh...hish...






Mana budak nakal...?? ha ni lah dia budak nakal....angat tangan mana budak nakal...laju je dia angkat tangan...ha..ngaku pun...hiks...

So we all balik dari pasar ramadan bawak memacam juadah...atas tu gambar Aqilah tak nak naik umah..nak jenjalan lagi sambungan video kat bawah ni...

16 comments:

i'm ソソ said...

comelnya aqilah...rambut sangat panjang lor...bayangkan kalau rambut asha begitu panjang...sukanya saya...
hehehehe...
kami hari-hari beli kat pasar ramadan aje...weeknd pula pegi makan kat rumah kakak ipar...kuikuikui...

PuteriSatu said...

oli ~ ya ke...untungnye ada akak ipar yang rajin masak oli....best....

kirana said...

aqilah makin chubby lah!cubit kang..

PuteriSatu said...

ana ~ makan manyak aar Na...

nanonano said...

jenifer lopez pun ade kat bazar tu,
cayalah !
hihi
:p

CuTeMiUt78 said...

kemain lagi dak qilah ni erk.. makin chubby and sweet je.. tomei tul..

delima said...

qila meh main beskal sesama dgn hannah nak tak? hehehehe

viruspadu said...

alahaiiiiiiiii

cute giler

nak2 dia lepas rambut mcm tu

suke giler

fara said...

kak,makin bam tol aqilah ni...pandai mulut membebel lak tuh..
ni msti pandai minx adik kan.ahaks..

lama dh xjengok blog akak ni..hehe

PuteriSatu said...

nano ~ a;a...klu nak tengok show dia pi la situ..wekekke...

PuteriSatu said...

cute ~ ya ke...bebudak tengah membesar kan...

PuteriSatu said...

fiza delima ~ nak..nak..tapi hannah tak lama lagi dapat adik....best aar...

PuteriSatu said...

VP ~ kekadang rimas gak mah tengok rambut dia...ngerbang jek...

PuteriSatu said...

fara ~ ya ke..wekekek...tak per...ada masa datnag ar...

fara mustapha said...

cute nyer aqilah ni...mulut dia mesti bising kan....geram sgt....

PuteriSatu said...

fara ~a'a mulut dia pot pet bahasa dia..