Tuesday, September 23, 2008

Pemalasnya Mama...

Sejak dah last-last puasa ni...punyala penat tak reti nak citerla....balik umah tuh...nak masak pun rasa cam tak berbaloi...sebab penat punya pasal kan...selalu seminggu tu cuma sekali dua je beli lauk kat pasar ramadhan...sekarang ni rasa seminggu tu sekali dua je masak...huhuhu...lepas berbuka...mata punyalah ketatnya..rasa nak lelap je...rasa cam ada batu kat atas kelopak mata nih..Aqilah lum tido...mama dulu berdengkur...selalu time Aqilah tidolah..mama kemas umah memalam....ini tak...tengok...kain baju Aqilah yang dalam drawer...cam ape je tak berkemas tak berlipat...kering je baju dia..mama sumbat je terus...punyalah dasar pemalaskan...


Macam gunung baju Aqilah tak berlipat.


Lipat orang pemalas...nasibla kan..janji berlipat...

U all tengok...ini lipat orang pemalas....kecik kat bawah besar kat atas..tak tersusun..kan...tak kisahla janji berlipat...inipun lipat baju rasa nak pejam biji mata ni....

11 comments:

viruspadu said...

janji lipat kak :D

DYLA said...

masya'Allah, byk nyer baju! kalau sy pun malas nak lipat...hehehe

nuarliesya said...

huhuhuhuhu...lipat juga tu kak, lieza nie tak sempat nak lipat lagi...selagi berdua tu tak tido mmg tak boleh lipat , kalau tak dengan diaorng2 sekali nak lipat..kita lipat depa sepah..last2 biar jer tak berlipat..

fara mustapha said...

lagi nak dekat raya lagi rasa malas...fara pun mcm 2...ada sebakul lagi baju tak berlipat tu...letih tul...minggu ni dah ler kena balik johor dah...aduhhhhhh...penatnyerr....

antalya said...

sy pon pemalas lipat baju gak hehehe

atty's said...

KTY PUN SEMLM BARU LIPAT KAIN..

rosmona said...

saya same la ngan akak..MALAS la sangat nk lipat baju.tunggu bakul tu tinggi n penuh baru la paksa diri..

Nurmala said...

saya pon malas nak lipat baju. adeh..baju kat umah tu sapa nak lipat kan arr???hehe

CuTeMiUt78 said...

tak kisah ler.. asalkan berlipat kan..

kirana said...

ok tu berlipat gak tu..
gunung kat umah saye lagi tinggi kak..ntah bila nk rata tak tau lah...

Mama Ayah said...

janji berlipat.. ok la