Tuesday, October 14, 2008

Berayanya Lagi Aqilah...

Yerlah orang kata..bila raya ni bebudaklah yang seronok...tapi dalam usia Aqilah yang baru 1 tahun 5 bulan ni ha...dia tak tahu apa itu erti raya...tapi yang dia cuma tahu...ada orang hulur dia duit raya..pehtu...yang paling dia seronok...koyakkan sampul n ada duit kat dalam...tuh je yang dia tahu...tapi Aqilah dah pandai cakap ciiiihhh...maksudnya tima kasihla tuh...tiap kali orang kasi dia barang....comel je tau bila dia kata cciiiihhh tu...hiks...mungkin tahun depan..sayang mama ni dah makin besar n makin bijak mungkin masih tak tahu apa itu erti raya....tapi tahu menilai apa itu erti keseronokan...apa yang pasti raya tahun ni...Aqilah tahu erti bergaya jekla..bergaya depan kamera...memang suh kat dia la...



Maaa...paaaaaaa...cepatla...Qilah dah siap nih...budak degil tak nak pakai stokin..nilah dia...

Tahu koyakkan sampul raya je kerja dia..


Bergambar ngan papa dia buat muka cebik...hiks..


Acih auntie kasi Qilah wit raya...

19 comments:

CuTeMiUt78 said...

hah..hah..hah.. sweetnya tgk aqilah pakai baju tu.. tomei je..memang sepesen ngan mirul.. klu dpt duit raya.. dah pandai ckp acciiihhh...pastu siap koyakkan sampul tu.

CuTeMiUt78 said...
This comment has been removed by the author.
PuteriSatu said...

rina ~ ye betull....

edrina said...

kak, aqilah neh sama usia ngan anak ed, danisha lah agaknya kan.. danisha lahir 10/5/2008. Aqilah baper hb?

Aleeya said...

tomeinye qilahhh

qilah takmo pakai stokin ehh..damia lak suka pakai stokin tapi takmo pakai kasut..hurmm caner tu ..mcm2 bebudak ni kan..

PuteriSatu said...

ed ~ la hai ya ke danisha lahir 10/5 ke? Aqilah 11/5 ed...anak kita seusia...Aqilah lahir ri Jumaat Danisha sure lahir ri khamis kan...

PuteriSatu said...

leeya ~ la terbalik lak kan...bebudak gitula..memacam ragam..

KV said...

wah, best nya qilah dapat duit raya!

DYLA said...

mintak sket duit raya qilah tu.. hehehe

Nurmala said...

Alalalala….
Comel okey aqilah ni… nak cubit2 pipi dia..geram!!

dakgilachoc a.k.a nani said...

tomeynyer aqilah...sweet sgt.. suka tgk..

PuteriSatu said...

kv ~ bebudak kan..tuh je kot yang sernoknye..

PuteriSatu said...

dyla ~ nanti qilah kasi kirim kat inas ye auntie...

PuteriSatu said...

mala ~ mai sini Qilah pun nak cubit2 pipi auntie..hiks..

PuteriSatu said...

dakgilercok ~ ya ke...wekekke...

kirana said...

comeinya diaa...geram la tgk gal pakai skirt2 ni..ish nak2 gebu lakk tu

PuteriSatu said...

kirana ~ kot coming soon ni girl Na..mana nak tahu kan rezeki umah baru..hiks..

PerantauSepi1306 said...

amboi.. papa ngan anak same2 pink gittew.. :D

btw mana nak cari baju pinko papa tuh nak suh abg aiman pakei plak, hehehe.

Yani Yusuf said...

ala...sweetnya aqilah pakai baju n skirt pink...:D