Monday, October 27, 2008

Contestnya Mama Aqilah ~ Ditutup

Contest Sudah Ditutup

Kerana ada dua tiga idea yang pada mama agak kreatif...so...mama buat keputusan untuk umumkan lebih dari seorang pemenang...dan contestnya bukan sekali ni je la kan...lepas ni akan ada 2 atau 3 contest lagi mengikut idea yang blogger beri. Untuk contest yang pertama ni...buat permulaan...contest paling senang...kita warming up dulu kan...

Cuba teka apakah objek ini????



Untuk semua selamat meneka...hiks...

Untuk contest kali ini...mama pilih idea/cadangan dari Umie sila emailkan address untuk mama ye umie..tahniah...so tunggu pengumuman di entry akan datang untuk 2 orang lagi pemenang untuk idea/cadangan paling kreatif ye...

17 comments:

viruspadu said...

mcm botol plastik mineral jer kak

benar kah?

CuTeMiUt78 said...

emm.. macam permukaan bawah botol mineral..agak kot..

DYLA said...

mcm bontot botol plastik. hehehe

cokolat said...

mcm bontot botol susu aqilah jeee... iyakah?

zino said...

bekas kaca kan hehe

cendawanintim said...

ermmmmm, plastik erk..

botolkah??

atau tempat stim botol aqilah??!!

fara mustapha said...

bahagian bawah botol susu AVENT....betul ker....

Kebod's Family said...

pencedok air plastik yg ader ais dalamnyer... mari kite lihat sapa yg kena....hihihi

SaDi said...

bekas letak lauk atau bekas letak kuih...

aNnA_jaN said...

gambar bawah botoi susu aqilah ker???

lovelymummy said...

montot botol susu avent.hehee

Zanna_MamaBatrice said...

kita tahu kite tahu..
confident seh...
tu bawah bekas botol susu aqilah kan...brand avent...
betul tak puteri.....he he he

dakgilachoc a.k.a nani said...

balang kuih raya..agagaga..nak jwb bontot botol dh ramai sgt plak...ekekeke..

kirana said...

balang kueh raye!

Umie said...

*speechless*

hahaha...unsangkarable my idea was chosen...hehehe...mekacih mama aqilah..nnt umie emelkan alamat erk...hikss...

Sukanye!!!!

nanonano said...

alaarrr..
org terlepas..

fara said...

ala kak,kiter terlepas contest rupanya...huhuhu