Tuesday, October 28, 2008

Drypersnya Aqilah...



Aqilah dah pun nak masuk 1 tahun setengah kiranya dah hampir 1 tahun 6 bulan dah, masa Aqilah umur 1 bulan hingga 6 bulan...Aqilah pakai dryper Mamypoko...pehtu...mama tukarkan ke Huggies Comfort....n sekarang....disebab punyalah susah ya amat nak pakaikan dryper dia....so mama tukarkan pada dryper drypants...alhamdulillah...masalah susah nak pakaikan dia dryper selesai....dyper drypants ni pun ok..lembut je...cuma maybe mahal sikit kot...tapi dah nak wat camana...janji Aqilah selesa...dah alhamdulillah...entry promo lak kali nih...hiks...pihak dryper drypants nak jadikan Aqilah duta...dialu-alukan...muahahaha....

4 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

drypant ni mmg mahal kan? hikss..kita lum kawen la..takde pengalaman psl baby2..haha...

cokolat said...

afif pakai diaper mamypoko kak.. nak jalan2 pakai mamypoko pants.. afif takleh kak pakai drypers... huhuhu!! yelah... ikot budakkan...susah bila anak muntut mahal ni kan???

nanonano said...

laaa..
engatkan ni jawapannyee..
:p

CuTeMiUt78 said...

oh..oh..oh.. aqilah pakai drypers pants ni erk.. mirul pun pakai drypers gak.. tapi yg biasa2 je.. sekarang ni saiz mirul dah XXL, tu ler yg paling besar.. pas ni klu tak muat tak tahu nak pakai saiz pe lagii