Friday, November 14, 2008

Aqilah & High Heelnya...

Boleh dia nak pakai jugak sandle mama nih....sandle ni sebenarnya tumit tinggi...boleh dia nak try gak masuk...sukati la kan..kita layankan jekla..klu dilarang nanti confirmla menangis-nangis...ni gambar sebelum gi klinik...bergumbira la ko ye Aqilah...nanti kena cucuk dah confirmla jerit kan...


Tengok tuh...gigih nak pakai gak....


Ha tengok...dia pakai...terkeluar kakinye...hiks....

10 comments:

nanonano said...

hihihi
jgn tersadung sudah
:D

dakgilachoc a.k.a nani said...

hehehehe..alololo..tiutnyer aqilah...aisehhh...cumil sungguhla ank akak neh...rasa nak geget2 pp dia..=p

kirana said...

dah sampai masanya akak belikan dia satu ehhehehe

mamaREDZHA@p-na said...

dia pn nk vogue cm mama gak!! huhuh...

wanie said...

kecik2 dah pandai bergaya ngna high heels ye...comel je

lupakanje said...

dia besar nnt, pasti suka mender yg mencabar...siap la mak dia..heheh.

azreen said...

kak...anak2 saya pun macam gitu...suke je dia nak trykan...hehehe

CuTeMiUt78 said...

aqilah perempuan ok ler.. mirul pun sama je.. tak kira kasut tinggi ke rendah.. dia main pakai je..

antalya said...

ekekeke kiut je ibu jari kaki nye terkuar dr sempadan high heel tu

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

mn lg sebelah tuhh