Tuesday, December 09, 2008

~ JOM SERVIS KERETA DULU ~

Hari Sabtu dah nak balik kg raya...so ada masa hari jumaat petang tu je untuk service keta...papa Aqilah terjah je Petrol Pam kat Ampang untuk services keta...dah tak sempat untuk ke Proton... mama paling malas nak ikut klu part gi service2 keta nih... selalu semua papa Aqilah je yang setle kan... so..dah ikut... jom pa...kita beli majalah...nanti mama boring...


Diorang tengah service keta mama.... Jom kita layan magazine sesambil tunggu...


Mama nak cari magazine je..tapi Aqilah....adeeeehhhh....


Semua dia nak....semua dia nak beli....dia ingat mama ngan papa dia cop duit gamaknya...


Barang yang dia beli tadi...dia dah tak heran bila budak service tu kasi dia air mineral...


Ok...bila air tu dah habis tumpah.....dia layan barang dia beli tadi...


Cina tu kasi lagi satu cawan lagi..yang tadi dah habis tumpah...


Sukatilah nak oi....


Dah service....cuci terus.....Baru lah semangat nak balik kg kan....

11 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

wahwahwah aqilah semangat erk ngan jajan dia..hehe...leka je husband akak layan aqilah...seronok je tgk..

::fara:: said...

wah,mmg bagus sesambil updated blog ade masej kat sini.sebelum jalan jauh nk balik kg eloklah kita servis kereta kan?:p

are said...

salam aidiladha mama aqilah...

eryn@mama tisya said...

amboi aqilah pandai dh ye pilih nk apa kalo msk kedai..tisya lum reti lg...hehehehe

My Blog said...

aku bab servis ni memang bosan giler.. kalau nak servis aku ajak cik somi gi pepagi sebelum cina buka pintu kedai... bosan nunggu....

atty's said...

wah berkilat hah..silau..seh

Nad Eusoff said...

ehehe..aqilah pun nak servis perut gak..dapat jajan best tuh

rose said...

cutenya aqilah lepas rambut..
mayang mengurai gitu...:-)

.:Hernee Nazir:. said...

cute nye aqilah nie..

CuTeMiUt78 said...

emm.. bagus2 dah service keta.. baru la blh nak jalan jauh kan

gee ryder said...

eee aqilah ni..geram pulak tgk..ada je mende dia tu