Saturday, January 31, 2009

~ Jalan-Jalan Di Kampungku ~

Kebetulan cuti kali ni lama sikit kat kg... mama pun ajak papa terjah Bandar Temerloh... kebetulan dah tengahari... teringat-ingat plak nasi ayam kat bas stand lama kat tepi sungai pahang.. dah kebetulan Aqilahkan peberet dia nasi ayam...we all pun singgahla...


Sos cili tu yang tak leh tahan tuh..best...


Sirap limau....Aqilah dah ngendeng2 nak mintak ais tuh..


Bila mama nak suapkan nih...


Tak pekena ABC tetengah panas cam ni tak sah...


Klu bab hisap ais..suruhla kat aqilah...





We all sempatlah singgah kat The Store Temerloh nih...sesaje sejukkan badan..hiks....
Apapun bandar temerloh ni...klu nak dibanding dengan 15 tahun lepas...aduhai...banyak sangat perubahannya.... makin maju...makin besar....sapa orang temerloh mesti tahun perubahannya tuh kan...

8 comments:

kirana said...

arrrghhhh tekanan!
geram tgk sirap ais ngn abc tuuuuu
uhuk!sabar2.....

ratna said...

terus kering tekak tgk air tu... nak sikit....

aNnA_jaN said...

huhuhu tringin ais kacang plok... ;P

lupekanje said...

salam,
mesti aqilah geram kat teddy bear tuh...:)

DYLA said...

sedapnya ABC tu kak...

aqilah slamba isap ais tu tak sejuk ker?

ZH - Ena said...

bestnyer ABC tu..nak nak nak

ida81 said...

terliur saya tgk ABC tu kak..huhu

Intanaziela said...

intan suka bandar temerloh. kalau balik kg hubby, sonok kalau dapat pi pekan temerloh...hihih