Monday, January 12, 2009

~ Kawan-Kawannya Aqilah ~


Ni kawan-kawan Qilah....!!


Aqilah ni maybe penyayang kot...dia suka n sayang ngan binatang-binatangla rasanya...kadang-kadangkan...siap dia suap susu kat bear-bear dia n kuching-kuching dia tuh...kadang-kadang dia borak cam kita borak ngan dia...kelakar sangat tengok...siap angguk-angguk kepala lagi..so sweet...yang kelakar....siap nak pakaikan bear dia pampers tu yang tak leh tahan tuh...keletah anak-anak...walaupun penat melayan tapi kadang2 sangatla menghiburkan...

14 comments:

~ yus ~ said...

Hehe..macam alia dulu2. Suka pakaikan pooh dia dgn diapers, pas tuh siap bg botol susu..huhu. Sebab tu, saya selalu sorokkan diapers dia dulu, kalau tak habis di kerjakan dia..

My Blog said...

hihih.. seronoknya... byk tu kawan aqilahhh

Eina said...

wow ramainyer kawan aqilah..unty nak satu leh?

alia said...

wah byknya stok...sypk2

DYLA said...

uishhhh comel2 kwn2 aqilah tu... aqilah dah ada room sendri ke?

dakgilachoc a.k.a nani said...

banyaknyer.......leh lawan akak neh aqilah..hikhik...bak meh miow2 aqilah tu satu bagi akak..hehehehe..

cute sgt aqilah dikelilingi bear2 tu semua...

Mr PenyuBiru said...

ramainye kawan² Aqilah. mintak sorang ! hehe

Iz-aNn said...

wah banyaknya koleksi aqilah...koleksi nurin kebanyakkan ibu buh lam kotak...hehehe...

antalya said...

amboiii byknya bear aqilah..ni kalo auntie dtg umah ni konpem aqilah lambak kan semua kat dpn auntie kan kan kan hehehehe

SUZIE APAI said...

bila aqilah nk berkawan ngan "adik"nyer plaksss??

apple said...

amboiii.. rasmainya kawan aqilah. gebu2 pulak tu semuanya. mesti best buat peluk2. kawan ziya x berapa nak ramai n kecit2 je. hihihi

ZH - Ena said...

ramai btl kwn aqilah..

gee ryder said...

mak aii rmainye kwn dia...
pndai ye aqilah nk pakai pampers hehe

~LoVeLyZz CoRnErZz~ said...

byknyer patungg