Tuesday, February 03, 2009

~ Travel Ke Sepang, Beli Float & Layang2 ~

Sebelum mama posting gambar yang dijanjikan kelmarin tuh...kita layan jap gambar2 ni dulu eh...ni entry bergambar...baru seronokkan..tak pening pala... (Act..mama dah autopublishkan entry untuk gambar2 swiming tu pukul 9.00 pagi..)


Otw...tidur adalah wajib bagi Aqilah dalam keta...
bear2 dia mang tak tinggal klu perjalnan jauh...


Mama lapar....Aqilah pun lapar...papa harusla kasi makan anak bini dia kan..
McD pun McD ar...layan je dah lapar....


Tengok mang lapar tul...dah dalam keta lama dari temerloh ke sepang 3 jam setengah...


Ok..dah sampai...
Tengok...Aqilah eksyen tinggalkan mama...

Aqilah sebenarnya dah tak nak masuk bilik coz dah nampak pool...



Muka kena paksa posing oleh mama...

sebelum landing2...act we all gi jengah umah MIL dulu....bis..dah dekat kan...sebelum tuh singgah beli pelampung....tapi Aqilah dah terpesona dengan layang2 ultraman itu...adeehh....


Papa nak belikan float...tapiiii...


Aqilah tunjuk nak layang-layang....kui-kui-kui


Senyum sayang...one..two...tree....


Ni posing jenis apa nih....???


Papa layanla jap main layang2 kat tepi pantai...



Ok...jom kita balik umah nenek..pastu kita boleh mandi pool lak...ok sayang...

3 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

syoknyerrrrr...hehehehe...dpt pelampung dpt layang2 lagik....aiseh...akak jeles ngan aqilah la..kehkehkeh....

CuTeMiUt78 said...

alahai tomeinya aqilah.. heh..heh..heh klu aqilah jalan jauh bawa segala bagai bear dia.. mirul ngan segala moto2 dia nak bawa sekali..he..heh..heh

gEe said...

comelnye dia dlm pool