Thursday, March 19, 2009

~ Aqilahnya Wishlist ~

Mama dan lama sangat teringin nak belikan Aqilah laptop...ala...bukan laptop betul2 tu...tapi laptop mainan tu je...ngeh-ngeh-ngeh...yerla..mama pun tengah berangan-angan nak beli laptop pun lum dapat lagi kan...takkanlah mama nak belikan Aqilah lak ye tak...hiks... so...jalan-jalan...suka tengok patern-patern laptop mainan ni..memacam rupa kan...cantik-cantik lak tuh....























Mama suka yang last sekali nih.... tak per la....nantila besday Aqilah kot papa nak belikan....ye tak papa? hiks...jangan marah.....

14 comments:

neezareef said...

kalo yg jenis byk function tu dah beso dah pndai skit br syok kan
tp kalo tecik lg leh je bli yg ade bunyik2 skit..sure anak suke

atty's said...

fir dulu belikan jap je..dia nak yang betui2.ekekekeekkke

ILA said...

NO 4 dari atas tu..sama mcm laptop kak Achanya..adiah befdeynya masa umur 4 tahun.Alhamdulilah..skrang kak Acha dah 8 tahun..laptop tu masih okey lagi.tukau batery pun baru 2 kali.
itupun Ante ila sorok kat bawah katil.Kalau letak luar..mesti dah lama ROSAK!!huhukkk

Mama Aqila,apa khabar??
ari tu minta YM ID mama aqila kat yr Ante Rizana..dia buat2 lupalah kutttt..@ busy time tu..
sila babab ante mu:p

HappyIrfa said...

tp mmg sifat budak2,main kejap je.
pastu kaki naik sekali..itu anak sayalah,anak akak x kot..hehe

kirana said...

yg gambar kuning merah tu..sebijik cam aiman punya..bapak dia beli kat pasar malam..rm50..yg kak tgk tu brp rege?

tp ...dia lagi suka main lappy kitorg dari dia punya..

SyaNa said...

kak sye pn suke laptop ni..
lagi2 kaler pink..sweet sgt
tggu anak sedara ku besar & reti syg brg br bleh kan..

DYLA said...

yg last tu cantek

tp yg skrin besar sket takde ye kak? kalau skrin kecik nnti dia nak yg ibu dia nyer plak

kirana said...

Salam...mama aqilah, Kirana tgah wat jejak kasih nih! Jumpa org nama kirana jgak kt blog mama nih!

Kembar siam gaknye.....

kirana said...

Salam lagi...kirana jgn lupe dtg blog akak tau!

bOnda said...

tingin gak nak beli satu tapi screen dia tecit sO tak besh.. huahuahua (saikO kak putri1)

bOnda said...

tapikan, baguz gak mendalah ni..leh latih anak2 kita camne nak gunakan teknOlOgi bila dOrang da besar seksOk.. =P

shiemz said...

Hehehe..laptop nie hbs hadzeq cungkil2 huruf tu kuar.. beli pon x guna... dier lebih minat laptop mama papa dier gak... wekekek

Cho Zila said...

>>salam mama aqilah..
>>temanpun tengah mengusha2 laptop untuk 2Ani.. sekarangni ada gak yang tesconyer keh!keh! bolehler asal ada bunyi.. a-zler gak.. ada bunyi macam2 tp tak thrilll.. nsb mainan tesconi lasak ingat2 teruk dikerjakan anak2 teman dia steady jer..

CuTeMiUt78 said...

budak2 cenggitu ler.. mainnya nnti kejap je.. klu dak bulat tu.. siap segala kaki tangan semua naik