Tuesday, March 10, 2009

~ Hamper Tuk Baby ~

We all cari hamper tuk anak jiran yang baru bersalin...dah tentu gi cari kat Manjaku saje kan...senang...banyak pilihan...dan mudah...coz kita pilih barang n mintak diorang wraping sekali....upah RM4 jek....selalu hamper yang sedia ada tuh tak menepati pilihan kita kan...jalan mudah...pilih2 barang....yang murah pun tak pe...ikut kemampuan kita....n bayar...n mintak diorang balutkan jadi hamper....okla tuh kan...dulu mama rajin gak buat hamper sendiri...la ni...dah malas....ngeh-ngeh-ngeh...


Ni...kepala Aqilah yang pakai tocang merah....mengaco budak tu buat hamper....


Dah siap...bajet seme...murah sajork...tak sampai RM50 henggit pun....RM50 henggit tu ada balance leh beli seketul dua lagi barangan tau....

9 comments:

DYLA said...

aqilah nak blaja cara balut hamper tu kak bukan mengaco.. hehe

Abang Long said...

Abang long memang suka balut hadiah. Tapi, lagi suka bila dapat hadiah.

auni firdina said...

cam kenal je tmpt nih!akak g manjaku ampang waterfront ekk..

.:Iz-aNn (",):. said...

akak...agaknya hamper tuk saya ada tak???hehehe...tak lama jek lagi ni...:P

SUZIE APAI said...

tuk bby gurl yup!!!?

Mak Su said...

buat hamper sendiri? kreatifnya .. :D

maksu tak reti, beli jer, tu sebab selalu tak puas hati , tapi beli gaks, ahaks

dakgilachoc a.k.a nani said...

oklah tuh erk..salu hamper mahal..kalau murah pun barang2 dia entah apa2 je kan mama...pilih sendiri la bagus..:)

CuTeMiUt78 said...

so senang kan.. sama ler klu aku pun buat cam ko gak..

viruspadu said...

oooo baru ku tahu ye kak

boleh buat mcm tu

nanti saya nak wat jugak lah