Wednesday, March 18, 2009

~ Pooh Colouring Book ~

Sebenarnya ni buku Aqilah ntah ke berapa dah... mama pun dah tak ingat... pensil kaler nih pun ntah yang keberapa ntah... Ni papa Aqilah yang beli....kebetulan we all lalu kat kedai buku... orang lain semua bawak anak-anak yang dah besar-besar...maksudnya yang dah sekolah darjah satu darjah dua..darjah tiga..sekali we all bawak anak yang baru nak masuk 2 tahun...bukan yang nak masuk darjah 2.. ala..tak kisahla.... layankan ajelah Aqilah kat kedai buku tuh kan.... so papa Aqilah belikan ni je....satu set....



7 comments:

ratna said...

tak per kak.. belikan ajer pensil kaler & buku kaler.. hilang byk kali pun tak per..asal dia kenal buku & pensil. tp bila dia dah besar umur 5-6 thn kalau mcm tu gak..mmg nak kena la kan..

SyaNa said...

bagus la kak start awal..at least pandai gak dia pegang pencil even conteng2 pn takpe..

JIVEBUMZ said...

kecik2 dah panadai pegang warna nie..beso beso karang leh jadik pelukis negara..:d

mama_Lieya said...

wahhh..dah pandai kaler tuh..
anak mama 3 tahun pun blom pandai kaler penuh cam tu..stakat conteng penuh muka surat pandai ler..

ladyD said...

lady D tgk aqilah & oneira(anak lady D) ni byk persamaannya...perangai & ragamnya sama...klu jumpa ni mesti ngam & sekepala....

viruspadu said...

pandai gak aqilah color dalam line kan

bisa bukan colur, conteng je lebih

bOnda said...

buku cOlOuring ammey ntah mana hilang dah.. dah 3 buku dah beli..hu hu hu..