Thursday, April 16, 2009

~ Anak Mama Yang Penyayang ~


Anak mama yang penyayang... Aqilah suka binatang-binatang...terutama kuching ngan bear...macam Cik Ngah dia ngan Atok dia la...suka kucing..mama? hiks...mama tak berapa suka kucing-kucing nih...huhuhu... kadang-kadang Aqilah siap bagi makanla..bagi susu la kat kucing n bear dia...kelakar tengok...tepuk-tepukla suruh tido...dah pandai main sensorang dah Aqilah nih...tapi kalau ada kawan lagi dia seronok kot kan...

Publish Post

9 comments:

mama tisya said...

tisya pn suka kucing..kalo nmpk kucing mcm die nk peluk kuat2..sbr je la...hah okla tu bg aqilah kwn...:-)

neezareef said...

aqilah kalo ade adik nie msti syg sgt adiknye

kirana said...

saya geli kucing!geli ngn bulu2 dia tu..terutama bila kena ekor dia kat kaki..auwwwwwwwwwww..melompat kena sendel2 ngn kucing

Marsha~ said...

mama aqilah dah bersedia untuk hamil lagi?? ngeeeeee.. a'qila yg satu lagi dah nak jadik kakak dah.. hikhiks

Diarihatiku1976 said...

Dah sesuai kalau ada adik ni.. dah boleh jadi kakak yg penyayang...jgn lupa buat urine test ekkk

:: HUSNA :: said...

sian aqilah main sengsorang... cpt kak aksi adik kt aqilah... huhu

diniedinar said...

Aqilah cam Alya la main sensorang je.. sian...

kucing..? alamak.. antie dinie tak suka kucing lah nak. antie dinie alergi. nanti mata merah, bersin2

Qasehku said...

Sweet jer tgk Aqilah ngah belai kucing dia tue hehe..memg pyayang dak omel tue

auni firdina said...

kak..cpt2 le bg kwn kt aqilah..heheh..lg la die seronok..