Thursday, April 30, 2009

~ Aqilah Dengan Pasir dan Ombak ~

Balik sepang last week...sempatlah jugak we all ke pantai...papa sebok sangat nak bawak Aqilah main pasir...n main layang-layang... ala pantai kat bagan lalang tu..bukannya bersih pun... tu yang mama tak de mood nak lepas aqilah gi...tapi tuhla...papa berkeras nak bawak... emm lantakla... malas nak larang... sukati la pa...


Tengok... pasirnya kaler gitu.. aqilah layan je...










Tu....habis satu badan basah tu...bila ombak sampai...dia duduk.. ntah apa gaya pun tak tahu... saje nak cecah montot dia kena air gamaknye...satu lagi...kat mana pun Aqilah selalu je tarik perhatian orang...mesti orang dok leka tengok dia... mama pun segan.. cam tak de privacy lak...ada yang tegur...eeii semangatnye dia... eiii comelnye... eiii bijaknye.... eiii montelnya... eeiii pandainya... eii gebunya...ha.. tu komen yang biasa didengar... memang kemana pun... salah satu komen itulah yang mama dengar...selalu...n di mana sahaja mama bawak Aqilah...


8 comments:

Fariena said...

sukanyer dier dapat main pasir n ombak yer...

Abang Long said...

Mamanya tak main pasir sama - sama ?

:: HUSNA :: said...
This comment has been removed by the author.
viruspadu said...

qilah mmg comelllllllllll

zie said...

aqilah memang comel kak ...

ummi afifah said...

mmg la selalu ditegur.. sebab aqilah mmg bdk yg comel, gebu, cerdik dan mcm2 lagi...

mummy_ayu said...

seronoknye main air n pasir laut. Ian sibuk ajak nak gie aut!!bila la kita nak gie kan..tgk aqilah tu...seronoknye dia!

SkiD said...

main tepi laut je?...pas ni ajo dia berenang kat laut..hehehe!