Thursday, April 09, 2009

~ Budak Mengantuk Shoping ~

Kalau dia tak ngantukkan....dia tak ingin nak duduk dalam troli ni...menjerit-jerit..meronta-ronta...dia nak berlari sana sini, pegang itu pegang ini, sampai pening pala mama dan papa....rasa serik nak bawak dia gi memana lagi....tapi..bila dia mengantuk...elok je dia nak duduk dalam troli ni....


Tengok tu...termenung...sebab ngantuk...klu tak...sesaat tak diam...panjat sana panjat sini..mengalahkan budak lelaki peelnya...eeii...


6 comments:

Wife to Firdaus Ghazali said...

best tau kak tgk gelagat anak2 yg lincah...bila azie baca kisah aqilah nih mesti terigt anak buah azie yg pompuan tu...gelagat serupa aqilah...cuma dia tua 12-13 hari je drpd aqilah...x jauh beza umur...peel x jauh lari

SyaNa said...

hehehe
cute je dia dok dlm tu
elok la bwk time aqilah ngantok ye
senang nk jaga
nasib dia tak meragam kan..

ima shhs said...

alah comeyy2... baikk nyerr dier...

zh-ena said...

alahai diamnya aqilah dlm troli..

Mama_Aqish said...

wah conoknyer aqilah main sensorang semua menan tak de sesape kaco....

Qasehku said...

Same ngn Qaseh laa Aqilah kan..suka pnjat sna sni..org tgk cm boy jer peelnya..