Thursday, April 09, 2009

~ Sememangnya Aqilah Dah Besar ~

Alhamdulillah...menjelang Mei yang tinggal tak sampai sebulan lagi...11 Mei...akan menggenapkan 2 tahun umur Aqilah....sememangnya Aqilah dah besar...mama rasa macam baru sangat tengok setiap progres Aqilah... sememangnya anak mama ni dah besar... dah pandai makan sendiri...dah pandai cakap apa yang dia nak...walupun kadangkala kurang jelas...dah pandai bercakap 3 ke 4 ayat...alhamdulillah pembesaran Aqilah sama macam anak2 di luar sana...ada masa Aqilah memang bijak dari usia... ramai yang mengatakan Aqilah dah berumur lebih dari 2 tahun...yg kelakar masih ada juga segelintir yang mengatakan Aqilah sudahpun mencecah 3 tahun...begitu dewasa anak mama...tapi rugi pun ada..becoz...dewasa sebelum usia kan...tak de awek muda la kamu Aqilah oi....








Kat atas ni gambar-gambar hari ahad yang baru ni... selalu Aqilah jarang nak pandang kamera...tapi kali ni...mama beritahu ni dia bebetul...yang mama nak snap gambar dia...aqilah kena ready...pandang kamera...ok....elok lak dia mendengar kata....so..itulah hasilnya...u all tolonglah abaikan background yang begitu semak samun itu ye...muahahha....

10 comments:

KLMari said...

Lama tak jenguk gambar Aqilah...pipi makin gebu...:) Sekejap ajer rasa masa berlalu...Besar dah budak comey ni..kehkkee

Mama_Aqish said...

wah tantek la wat gambar cenggini...ala2 studio...memang aqilah dah besar & chubby....so cute

fealize_eleanoer said...

haa...sama la kak..

safiya camelia saya pon x lama lg ni...lebih dua hari dari aqilah...safiya 13 may..

i'allah kite pon akan wat besday party...tp kat mana xtau lg..x sempat nk pk lg coz sibuk hal pengantin...hikhikhik!

mama | sarah | syimir said...

aqilah cam muka akak la...geng gaduh tak? hehehe

ima shhs said...

pandai nyer aqilah pose... cute miut gitu...:))

LoVEaQshA said...

hehe..xlam lg aqilah dh nk msk 2years..
dh smkn menawanla ank dara nie nti..

diniedinar said...

mmg dah nampk 'kakak' dah aqilah ni. rambut pun dah panjang.. sat lg boleh la jdkan aqilah KAKAK yg sebenarnya ye mama aqilah.. ;)

Abang Long said...

Bila Aqilah nak dapat adik ya ?

Qasehku said...

Alhamdulillah tk lma lagi dh msuk 2 thn ya dak kiut nie..sebaya ngan Qaseh laa npknya tp Aqilah tua bulan jer..Qaseh bln July nnti bru genap 2 thn..ptutlaa pkembangan Aqilah lbh kurg Qaseh jer hehe..

atty's said...

ooh aqilah 11 mei..lebih krang untie je..hah