Wednesday, April 15, 2009

~ Dairi TM Mama ~

Semalam dok kemas-kemas dalam keta....terjumpa Dairi TM nih...husband Cik Nor, pengasuh Aqilah dulu yang kasi... ni dah April...mama baru jumpa Dairi nih...act...sejak ada blog ni...mamang memang dah jarang sangat tulis dairi...dulu rajin...lepas sekolah dulu..memang rajin sangat tulis dairi...padahal dairi kerajaan ada...tapi tak tahu naper cam tak syok je nak tulis...sayang ke apa ke tak tahu la...hiks....memang dari dulu dairi kerajaan bagi mama tak sentuh...simpan je...huhuhu...


Cantik Dairinya....kalau swasta-swasta punya dairi ni mesti siap berkotak bagai...


Cantik....


Ni kat dalam dia...mama suka klu dairi binding gelung-gelung gini...coz senang nak koyakkan...dan Aqilah pun senang nak koyakkan...huhuhu....

8 comments:

:: HUSNA :: said...

dah nk tgh tahun ni kak.. bagi aqilah ajela diari tu boleh gak wat conteng2... hihi

Siti @ nurie said...

he he he...ct pun suka dok kumpul diari bila ada supplier bagi...tapi, lpas tu tak tahu nak wat aper...he he he..nak tulis dlm diari, mcm malas je gitu

IeDa said...

ala kak..sama sejibik ngan diari saya la...hehehe..saya pun staff telekom kasi..kerja saya ni kan berkaitan ngan telekom..

MRS. K said...

kite pon ada diari tm tu

RaFFLeSiA MeRaH said...

selama hidup ni x pernah tulis dairi....x reti....tapi pandai lak tulis blog...huahuahua....

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..aku pun dah jarang duk tulis diari ni.. diari yg dpt dari com lain..melambak2 kat dlm laci tu.. tak bersentuh pun..

SyaNa said...

berlambak diary tapi tak guna..huhu
tak reti la..

Qasehku said...

Wah sape bg tue..bkn senang nk dpt diari tue..staff pn kekadang tk dpt tau..