Thursday, April 23, 2009

~ Kakak Barbie Aqilah ~



Sekarang mama sedang cuba alihkan minat Aqilah dari Ultraman kepada Barbie...so...ni adalah koleksi Barbie Aqilah yang ketiga...yang ni Cik Ngah Aqilah beli...Nantilah...ada peluang mama snap gambar Barbie-Barbie Aqilah... huhuhuhu...Aqilah panggil Barbie ni...`Kakak Barbie'..... Ada masa...mama pun suka tengok patung-patung Barbie ni bertukar baju...bertukar kasut....begitu comel sekali....

12 comments:

ratna said...

hik hik..kakak barbie yer.. pandai..

kirana said...

ni baru toys gerlie2 sket hehe
saya tak asabr nk beli barbie kat aisya (tgu sale jer la) ..tp lambat lagi la dia nk leh main pon...rambut pon tak tahu bile nk panjang

mummy_ayu said...

comelnye..kita pun tak sabar nak beli barbie untuk iris..kalu beli sekarang confirm dia makan!!!

Siti @ nurie said...

aduh.....anak siti pun sama.....tak nak anak patung...kalau kasi pilihn antra kete ngn anak patung, dia ttp pilih kete...aduhai...

zh-ena said...

pandai aqilah pggl kakak barbie erk..

umairah tak pandai main lg tggu besar skit baru belikan toys nie semua

Qasehku said...

Cmane Aqilah bole suka Ultraman nie hehe..seb skang dia dh da Kakak Barbie kan..so sweet

Khas Lysha said...

owh aqilah panggl barbie tu kakak barbie.. he he.. cute jer bunyiknyer.. :)

DYLA said...

la.. aqilah suka ultraman plak?

ala.. kakak barbie la tomey..

mama tisya said...

aqilah suka ultraman...hehehe..okla kalo die dh suka barbie plak...tisya gk tk suka ngan mainan2 camni...

Insaflah said...

Ada mainan Superwomen...

CoNniE said...

Sya Sya takde lagi collectiom Barbie, nnt nk try beli la tgk ape reaksi dier, hehehe...

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. kakak barbie ya.. memang skkke tgk kan.. dan aqilah cukup pandai pakai kasut barbie kepada ultrawomen. (ultraman tak pakai kasut tumit kan)