Thursday, April 23, 2009

~ Megazine Mama, Buku Aqilah & Flip Flap ~

Tadi beli ni kat Tingkat 2 Ofis mama...tak tahu pun ada jualan hari ni..huhuhu nampak sangat tak prihatin kan....muahahaha....


Satu untuk mama....satu untuk Aqilah....huuhuh....papa??? tak dak! Papa...sila cari sendiri...occay!muahahha...


Flip-flap...tergedik-gedik je...cute!


Dan kebetulan jumpa blogger yang satu Jabatan dengan mama... Cik Adik Manis Atyezwati ni kat 2 floor tadi..dia pun beli Flip Flap tu..kan Ateq kan?

9 comments:

MRS. K said...

majalah mama aqilah utk utk pesediaan masuk umah baru.. hehhe..

CoNniE said...

uiskk.. majalah dapur.. suke suke...

DYLA said...

flip flap ni dia gerak2 yer?

ratna said...

flip flap tu utk hiasan smata-mata ajer ker..atau ada fungsi lain?

kirana said...

kak!saya ada gambar dlm simpanan dapur muka depan majalah dapur tu..sebijik!

kwn sy punya rumah..layout dapur dia mcm tu la..yg sy cite tu ..table top rm1600

zh-ena said...

pokok bunga tu akan jd mcm maner?? bergerak2 ker

edrina said...

kak puteri, flip flap neh dah lama ed nak carik.. selalu nampak kat keter org.. kat mana leh beli yer?

CuTeMiUt78 said...

uish.. flip flap tu.. utk apa.. cam pewangi ke..

MaDihays{Ida} said...

comel la flip flap tu, leka je nengokkan dia mengepak2..