Monday, April 20, 2009

~ Lawak Aqilah Di Pagi Ahad ~




Sekali pandang..apa pandangan u all....??? Mama memang nak tergelak tak hengatla...boleh Aqilah pakaikan Kasut Barbie ni kat Ultraman...? Punyalah kreatif ya amat budak nih...dia dok main dendiam sorang-sorang...pastu boleh tunjuk kat mama....`mama...mama....men...akai kacut....akai kacut kakak barbie...' huhuhuu.... boleh gitu???? Aqilah...Aqilah...kalau dan ultraman pakai kasut Barbie...camanalah Ultraman nak selamatkan dunia dari raksasa...silap-silap raksasa pun leh terpikat ngan Ultraman....hahahahaha....Apapun...itulah keletah anak-anak...cukup menghibur dan menggelikan hati....

25 comments:

Mr PenyuBiru said...

ultraman pun terpengaruh ngan nak mak nyah. media skang banyak paparkan lelaki pakai pakaian pompuan.

kakngah said...

hahhahah... tgk gamba jek.. aku dah gelak.. lawak giler le ultraman pakai kasut barbie..

shiemz said...

kuikuikui... klakar la menantu aku nie wei.... kreatip betol.... :D

viruspadu said...

siyes lawak giler kak

Fadh said...

ha ha ha aku rasa laa kan ultraman nie spesis 'sutung' laa...

aqilah telah menyabotaj tanggapan aku terhadap ultraman selama ini...aku sangkakan lelaki sejati upernyer 'lembut'...patut laa bila lawan raksasa selalu kalah...last2 minit dah nak kalah baru menang...

thanks aqilah... he he he

kirana said...

ahhaahahahahhahhahhahahahaahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


amik ko!ultragal !

.: Leen-Wawie :. said...

warkakkakakkaaa... mmg lawak gilesss.. mmg aqilah nih kreatif laa... muat lak tuh kasut barbie tu kat ultramen...

auni firdina said...

adoii kak..zura baru je bkk da tergelak..adooiiyaii..kreatif lak aqilah ni..bijak!

zh-ena said...

hahahaha lawak la ultraman pki tumit tggi..mmg tak dpt la nak selamatkan Japan dr tawanan raksasa :p

IeDa said...

haha..gelak..gelak..guling..guling...kih.kih..mmg lawak....

Mamamanja said...

sesuai jerk kasut tu ngan otomen tuh :)

~Atie+Farid~ said...

gud girl la Aqilah....hehehehe.....

die nak suh otromen tu tuko jd otrowomen kot....eekekekeke

bOnda said...

hahaha..adeh la..lawak la aQilah nih..hilang penat aunty kat Opis ni jap..hehehe

aNIe said...

Hahah...sekali otromen terpelecok...sukalah raksasa sebab otromen dah takleh lawan dia...

Adoiii!! gelak guling2 akak tengok otromen pakai kasut barbie...ade2 aje bebudak ni

diniedinar said...

hehehehee.... ultramen ada cara baru lawan raksasa... pukui dgn tumit kasut!!!

ima shhs said...

Lawakkssssnyerrrrr......

lady D said...

lawak betoi....hehehe

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh... memang lawak ler aqilah ni.. ada ke pakaikan kasut tumit barbie tu kat ultraman tu..memang very kreatif.. gelagat anak2 ni memang menghiburkan

MRS. K said...

otomen yang cun!!
kalah la otomen ni lawan ngan raksasa coz asik terpelecok pakai heel..hehee..

mummy_ayu said...

dasyak ultraman pakai high heels...aqilah lawak la!

ana said...

salam kenal.. comel laa utraman tu kan heehee

Noina said...

ni bukan stakat ibu nabila jer gelak..nabila pun gelak sekali!haha..lawak tul..(terbahak2 aku dibuatnya!..fuh..semput dada!)

s2m3r said...

tetiba ila nak gelak di pagi yang hening nieH..pandainya aqilah kasi ultraman pakai high heel shoes

Norazwa said...

adehhhh qilah ni lawak arrr

edrina said...

hahahahhaha kelakar hahahha.. sakit perut ed tahan gelak kat opis neh hahahhaa