Saturday, April 11, 2009

~ Tension & Geramnya Mama ~

Eeiii..mama geram sungguhla...Aqilah tengah tido...boleh anak jiran mama ni baik punya lepak...bebetul depan bilik mama...Aqilah elok tengah lena ni ha...klu diorang main dendiam tak per...ni cot cet..cot cet...jerit-jeritla apa la...adoiyaii...tension tul...tadi mama dah sound direct dah..suh dendiam..Aqilah nak tido...diam kejap...pehtu bising balik...adeeh tension nye....


Ni dia budak dua ekor tak paham bahasa....sebelah kanan tuh...anak jiran sebelah yang bela kucing main sapu kat atas tangga...abang-abang dia ni la yang cuci...dia pun sama...eeeii..tension.. tension....ni buat hal bising kat depan bilik mama...klu Aqilah tak tido mama tak heranla..lantakla nak bising ke nak apa ke...mama rasa..mama nak sound lagi sekali..dan terus halau diorang gi main tempat lain terus...senang hati mama....eiii..cam ni lah dok menyewa gini...tapi takper...mama sabar.....sabar....n sabar....(paaaa...bila umah kita nak siap nih....??)

3 comments:

ppb_ppkp said...

eeiii......geram jer baca...
mau xbengang...nanti kalo aqilah tidur xpuas...kesian mama aqilah..
sabar..sabar...xlama lagi siap dah umah ek...

sEr0ja said...

tu la kelemahan duk umah mcm tu..
sme la cm sy..duk umah flat..lagi bising..bila nak sound acap2 kali kan kate ngan budak2 pon naik hangen...ssh kan...

D a Y a (^_^) said...

alalala...ciannye