Saturday, April 18, 2009

~ Tom Yam Mama Aqilah ~


Tom Yam orang nak demam buat....huhuhu...sayur potong bebesar...nampak sangat masak cincai...

Tengahari tadi request dari Atok Aqilah...dah lama mama tak masak tom yam...so...gagah kan jugakla...actualy...mama kurang sihat...kepala pening...berat ya amat nih....hidung dah ketat dah ni...confirm nak kena selsema n batuk...becoz dah lama tak kena... rasa nak tido je...nasibla Cik Ngah Aqilah ada 2-3 hari ni layan Aqilah kalau tak...jenuh jugak...Aqilah kalau Cik Ngah dia ada..mang tak pandang dah muka mama dia nih....asyik berkepit ngan Cik Ngah dia jekla...huhuhu...(leh mama rehat-rehatkan...syooook...)

P/S - Dah nama pun hari cutikan...asyik citer pasal makan jekla....muaahahah...

7 comments:

lupekanje said...

camnopun ropernyer...tetap nmpak menyelerakan....yumm yumm..berair mulut acik aaa..

damiaisy said...

wahhhh.
sodapnye....my pebrete food...hehehehe

kirana said...

hidung sumbat pon mampu update blog lagik .
hehhe tak jadik la nk kecian.. :P

zino said...

tomyam feberet hazwan tu..

mrs e said...

aikk..

menu sama lak kita hari ni..

saya pun masak tomyam jugakkk..
sume bahan sama, cume terlupe nk letak carrot lah pulak..

hehe

@_da said...

aduhaiii terliur tengok tom yam akak ni tau.... sedapnya....

ppb_ppkp said...

heheheeh...sayuq besaq2 la syiokkk...ngap...