Monday, May 25, 2009

~ Hasil Tembakan Ayah Ngah Aqilah ~

Cantik tak...?????












Act.. Aqilah posing...berdiri atas basikal....boleh?? Posing maut nih....huhuhu... so papa terpaksa dok kat belakang monitor Aqilah...takut tertonggeng jatuh... Kitorang suruh dia posing... boleh dia nak posing berdiri atas basikal...! Mana tempat yang bahaya kat situlah dia nak posing... Papa dia layankan aje...so.. Ayah Ngah dia pun layankan aje... itulah hasilnya... Hasil tembakan ayah ngah Aqilah.. yang baru saje menamatkan Kursus Fotografi kat salah satu hotel kat sini... Not bad lah bagi orang yang baru berjinak-jinak dengan kamera nih... hasilnya tidak mengecewakan... mama dan papa pun... try lah menembak... huhuhu... hasilnya di next entry la pulak ye... beri laluan pada hasil tembakan orang yang berpengetahuan dulu kan....

11 comments:

MRS. K said...

ohh.. skill merempit versi aqilah..hehehee..

Siti @ nurie said...

"bulat"lah Aqilah ni...geram je tgok...lagi2 time dia menyengih

RaFFLeSiA MeRaH said...

siti : sbb tu lah cina kat tesco tu tanyer, kaki dia manyak besarrr oooo...bagi mkn ape? wekekeke...ader ker makanan utk besarkan kaki??

linahilmin said...

salam kenal mama... alahai, aqilah.. nanti2 jgn merempit ngan basikal dah! gebu tul aqilah ni!

zh-ena said...

aqilah nak merempit ngan papa erk

Abang Long said...

Papa Aqilah pun pandai menembak juga ya ? hahahahaha

kirana said...

amboi aqilah...tka sedor ke awk tu anak dara..hahah
nk bebel ala2 makcik dah ni

p-na mama oja said...

tembak jgn x tembak..hehe

ieyla said...

Beraninye aqilah nie berdiri atas beskal,blh tersengih2 lg suke....apa-apapun tak kshlah janji aqilah suke,lg bertambah comel muka tu bl aqilah sengih....

rynn2506 said...

wah....
segmen aqilah berposing nih...
fotogenik btol la dia....

nURmALa mAZLan said...

ler..ingat kan main paint ball tadi..ehehehe~