Tuesday, May 26, 2009

~ Kasut Hari Ibu ~



Hari ibu dah lama berlalukan... tapi mama tak peduli lah kan... nak buat gak entry pasal kasut hadiah dari papa sempena hari ibu yang lepas... sandle ni mama yang pilih n papa yang bayorr... huhuhu.... Entry ni tak lah bermaksud nak menunjuk2... sebab kasut tu pun bukan kasut mahal.. lainla Primavera nyer kasut ke... itu dah tentu lah menunjukkan... hahaha... sebut Primavera ni mama teringin sangat nak pakai jenama itu.. ntah naper ntah... rasanya sejak bertunang dengan papa dulu dah mama teringin sangat nak beli jenama Primavera tuh... dan setiap kali gi KLCC ... setiap kali tu jugak mama masuk butik Primavera tuh... tapi tak tahu naper... keluar dengan terkelip2 je... tak de yang berkenan ke... atau rege nya yang mama tak berkenan... tak tahu lah... padahal papa selalu beri greenlight... rembatla sepasang katanya... tapi tak tahu kenapa hati mama ni macam berat je nak merembat... hish musykil betul.... padahal mama dah lama mengidam kan kasut jenama itu... huhuhuhu... pelik...pelik... memang pelik... paaaa... jom gi KLCC......

7 comments:

rynas said...

naperlah mama tak rembat satu hehheheh...ada org nak bayorkan...

HappyIrfa said...

salam kak..
nak tanya psl tv dlm keta tu.
berapa ongkosnya?

sujaihah said...

mama...rembat jer mama oi...

tp sama la kita..hati memang nak tp bila sampai masa org kasi greenlight...tetiba taknak..hehhehe

nizza-abira said...

kita pun kenan kasut dari primavera tp masih lom memilikkinya lagi...

CuTeMiUt78 said...

wah.. seronok gak dpt hadiah utk hari ibu kan..

zh-ena said...

papa dah nak belanjer tu mama, rembat ajer la hheheheh

edrina said...

ed pun sama.. biler masuk bersemangat nak beli sekali cam tu jugak mesti kuar balik..sebab cam tak dok yg berkenan.. last sekali mesti masuk & rembat vinci jugok keh keh