Friday, May 15, 2009

~ Sebaris La Pulak ~



Boleh pulak pagi tadi sebaris ngan kereta nih....chait! Yang kelakar tuh... semalam pun sebaris...hari ni pun leh sebaris...adoiyaii.... ini dalah viva biru kesukaan Aqilah ye... maksudnya keta Cik Ngah Aqilah... boleh pulak dua hari berturut-turut kitorang parking sebelah menyebelah...

Kelakar kan...hahahaha... weh...keta ko tepi sikit ye Cik Ngah Aqilah ...keta aku nak enterprem tuh... wekekeke...

Sebenarnya kat ofis mama ni...boleh parking kat mana pun...janji ada pas parking... tapi...kalau datang lambat...nun kat puncak gunung nun lah dapat parking..sebab yang datang awal dah tentu tak nak parking keta kat floor paking atas-ataskan....tak larat weh..nak korner tuh..korner mautnyer korner...huhuhu.... tapi standard selalu mama dapat parking sampai sebelum kul 8...selalu kat tingkat 7 tu dah cun dah... lebih sikit....full...kenalah naik atas lagi...kalau penuh atas lagi...penuh atas lagi... masak! Tak soker-tak soker... bis dah datang lambatkan..padan muka...! jadi...pengajaran yang perlu diambil kena bangun awal dan keluar awal...huhuhu....


!

11 comments:

ez said...

kak..hehehe..kebetulankan..
sempat tu amik gambo..hehehe

yantz-yeem said...

uih kita penah parking sampe t.12 tu...adei jenuh nak pusing maut heheheh...
kak ish hapy birthday kat aqilah yea...belated dah pon....ha nak wat majlis jgn lupe ajak anty k...kekekke

fiesyah said...

he..he...de jodoh kut kete tu..kui!kui!

SyaNa said...

gayat kan kalo paking koner2 tu
mau tersagat dinding
hehheee

zh-ena said...

wah sempat lagi amik gambo sblm msk opis hehehehe

neezareef said...

kebetulan ek..
mmg kdg2 gitu kan...hehehe..serasyi kot..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. kebetulan la plak kan.. sempat lagi tu..

Hot Mummy said...

cun la kete merah tu. Kak memang minat kaler merah ke? Eh, itu kete akak ke?

zino said...

tempat paking zino ada no so tak payah terkejar2.. hehe

Fadh said...

eleh ko mmg dah pakat ngan kembar ko tue he he he

nizza-abira said...

Untungnya leh parking mana2.
Kalu kat sini, hanya C.c ke atas aje yg dpt parking.... :/