Saturday, May 16, 2009

~ Trim Rambut Aqilah ~

Pepagi cuti ni... mama dengan atok Aqilah... mengerjakan rambut depan Aqilah... dah panjang sangat dah... dah mencucuk mata... asyikla dia dok selak..selak... rambut dia... dah lama bertangguh..memula nak trim waktu dia tidur...tapi tak terbuat... alih-alih pagi ni...mama kata...kita try je.. bagi dia leka main... kita zap potong.. kata ngan atok Aqilah... kasi bedak la apa lagi...leka la dia... tapi alhamdulillah...dia ok je... takyah main bedak ke apa ke...dia elok je tahankan kita potong rambut dia... dah setle boleh plak dia acah-acah dok dendiam konon suruh potong rambut lagi... so...sempatla nak oter-oter sikit mana yang terlebih mana yang terkurang...

Hasilnye.....!


Aqilah dengan rambut baru....(muka selekeh belum mandi) hahahahha...Rambut belakang mama sayang nak potong.... biar la panjang.... sekian dulu...citer untuk hari sabtu....

15 comments:

zh-ena said...

bulatnyer mata baru bg tido..dh makin cantik aqilah nie

Insaflah said...

Buat teknik rebonding

ummi afifah said...

comelnye... ranbut 2 tahun ni..

Wife to Firdaus Ghazali said...

comei walau blum mandi :)

Ijah @ Fariza said...

alahai..comelnyalah..

MUNIRA said...

fuh..naseb baek rambut blakg aqilah tak potong!tgk2 tajuk mmg da saspen gle..sebab rambut aqilah mmg cantik..

farhazoeLa said...

kak, akak potong senget la.. hehe
mcm mane tuh?

Diarihatiku1976 said...

nampak cun plak aku tgk muka dia pagi ni... bila rambut dah panjang.. sweet je kan.... huhuh

ar-adawiyah said...

cantik la rambut dia...tu mmg takde potong dari lahir/cukur rambut ke? panjang juga ye...

ILA said...

Trim rambut yeakkk...
pndai gak kau yeakk..
kalau aku...huh!! bengkang bengkok..hahahahha!!

zino said...

macam tak potong pun hehe

mummysya said...

Salam

Kin pun baru jer potong rambut depan Aries'sya...

dan sampai menyucuk mata, tapi punyalah seksa nak suruh dia diam.....

Hehehehhe!!!

Mama Qaseh said...

Comeiiinya la nak dares nie kan..Qaseh sya tue bln 7 bi pn msuk 2thn tp rmbut dia x pjg2 jga huhu sedihh tul..pe petua nk bg rmbut cpt pnjang yea

mummy_ayu said...

macam janji ngan mummy dasy lak..trim rambut anak dara memasing...comel je..tak yah cita pasal belum mandi...waiting for entry aqilah posing ngan baju tido baru!

nizza-abira said...

cantik rambut aqilah
nampak lebat...
lagi lawo kalu dpt dandan... ;)