Thursday, June 25, 2009

~ Dinner Malam Ke-3 : On Diet ~

Malam ni...mama makan Bihun Sup dan satu piring Yong Tau Fu...dan juga sempat makan dua potong martabak... uhuk...ingat nak beli Roti John.. terpaksa lupakan... kena korban tekak sikit... kata nak kuruskan...nak kurus tak..? seksa weh tahan tekak nih... papa lagi aar... boleh dia kata...`Yang...Jom makan KFC nak tak...pizza ke...?' adoihai pa... isterimu ini berdiet weh... janganlah digoda dengan makanan-makanan yang sudah pasti menggemukkan itu... tolongla bang...tolonglah... ha sebenarnya para-para isteri nih... semangat tau nak diet..nak cantik...bukan untuk orang lain.. untuk suami terchenta gakkan... tapi diorang ni... tak kasi support langsung...malah nak menggagalkan misi kita untuk kurus ni kan...ish-ish... tak patut...tak patut....


Nampak cam tak sedap je kan...tapi sedap sebenarnya bihun sup nih.. lagi kaw...mama perah asam limau....pergh...best...kuah-kuah pun mama hirup...


Banyak mama beli....tapi sepiring je mama makan... tapikan u all... time mama tulis blog nih.. jam menunjukkan pukul 11.10 minit malam...percaya tak kalau mama kata....perut mama dah rasa lapar balik... uwaaa.... tak leh jadi ni... mama nak off pc...n tido jekla...nanti lagi lama berjaga... confirm mama akan kedapur cari habuan tuk perut mama nih.... sebelum tido ni...mama nak bancuh milo....dan makan biskut je sekeping dua...


4 comments:

MRS. K said...

aikk.. sempat lagi tu minum milo!!

AyunasiA said...

hah? biskut dan milo pulak?

Zura said...

bolh bukak kedai nie...

zh-ena said...

sedap sggh