Tuesday, June 30, 2009

~ Ikan Segar Dari Laut - Tanjung Lumpur Kuantan ~

Jom kita layan ikan segar....ahaks...act.. ni entry pending... mama gi Kuantan masa balik kenduri kawin sedara mama awal bulan Jun ri tu.... dah lama sangat dah entry ni... asyik dengar cousin mama dok citer pasal keenakan..kemanisan ikan di Tanjung Lumpur Kuantan... so.. we all semua...begitu berkeinginan nak rasa... apapun...kita tengok gambar ikan segar dulu ye... next entry mama tempek gambar ikan-ikan segar ini yang telah dimasak....berbagai rasa.....


Ikan-ikan ni....mama dah lupa nama apa....ahaks... yang buruk tu.. ikan kerapu... yang lelain tuh... ikan siakap...tak nampak kot... satu lagi...ikan yang mama tak ingat nama... ikan aji ke apa ntah.. dah lupa dah...tapi bunyinya lebih kurang gitu la...


Udang segar.... enak ya amat...fresh je...


Ha..ni lah memacam ikan yang ada..u all pilih je... harga ikut gram...
Ok... kita tunggu diorang masak ikan dulu ye...hiks... next entry mama post gambar-gambar ikan yang telah dimasak...occay...


2 comments:

MeL said...

freshnye tgk ikan2 tu. udang tu klu msk butter or msk lemak pucuk ubi, slrrpp! tp ikan ku xmakannn ;P

:iBuAfiQah: said...

akak g makan kat tanjung lumpur yer..
nie kat area ke rumah saya la tuh..
ops!umah mak ayah saya..
akak makan kat mana yer hari tuh?